Mitä ajatuksia herättää jos 25v nainen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
No kun mun mielestä tuo on ihan normaalia, ....

No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.[/quote]

Onkohan kukaan ihanteellisesta kirjoittanut,eipä taida.
Mutta ei tuo tänä päivänä mikään erikoinen juttu ole,että sitä viitsisi miettiä.

No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.[/quote]

Kuka sanoi että se on IHANTEELLISTA?

Ei tuo maailman ihanteellisinta ole, ihanteellisintahan on elää ydinperheessä, omistaa oma talo, farkku ja emäntää varten kauppa-auto..,lapsia on perheessä 1,7 tai maksimissaan 2 joista toinen tyttö ja toinen poika. Eikä saa unohtaa sitä koiraa...kultaista noutajaa.

Mutta kyllä se on ihan faktaa, että tänä päivänä tuo on normaalia. Mä ainakin tunnen ihmisiä, jotka ovat asuneet 2 eri miehen kanssa yhdessä (ilman että kumpikaan heistää on lapsen isä ) siinä kohtaa, kun lapsi on 4v.

4 vuotta on mielestäni pitkä aika...ja jos nyt oikein pilkkua nusastaan, niin lapsihan on 4v vielä siinäkin kohtaa kun hän on 4v11kk, eli liki 5 vuotta on aikaa elää kahden miehen kanssa, eikä se ole mielestäni mitenkään ihmeteltävä määrä.

No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.

Ei tuo maailman ihanteellisinta ole, ihanteellisintahan on elää ydinperheessä, omistaa oma talo, farkku ja emäntää varten kauppa-auto..,lapsia on perheessä 1,7 tai maksimissaan 2 joista toinen tyttö ja toinen poika. Eikä saa unohtaa sitä koiraa...kultaista noutajaa.

Mutta kyllä se on ihan faktaa, että tänä päivänä tuo on normaalia. Mä ainakin tunnen ihmisiä, jotka ovat asuneet 2 eri miehen kanssa yhdessä (ilman että kumpikaan heistää on lapsen isä ) siinä kohtaa, kun lapsi on 4v.

4 vuotta on mielestäni pitkä aika...ja jos nyt oikein pilkkua nusastaan, niin lapsihan on 4v vielä siinäkin kohtaa kun hän on 4v11kk, eli liki 5 vuotta on aikaa elää kahden miehen kanssa, eikä se ole mielestäni mitenkään ihmeteltävä määrä.

[/quote]

se muuttuu normaaliksi ja ihan ok:ksi, kun sitä tapahtuu niin paljon. Osa tällä palstallakin pitää tuota tilannetta ihan normaalina osa ei.
Se hyväksytään, että äidillä saa olla vaikka joka vuosi uusi kumppani...ei mietitä sitä lasta ollenkaan ja hänen perusturvallisuuttaan, kun ovi käy ja aina tulee uus kumppani äidille. Mun mielestä tuo tilanne ei ole lapselle hyväksi, että noin lyhyessä ajassa on ollut jo 2 "isää":(

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

No onkohan juuri tuollainen nyt todellakin sitä ihanteellisinta normia, ihan normaalia.

se muuttuu normaaliksi ja ihan ok:ksi, kun sitä tapahtuu niin paljon. Osa tällä palstallakin pitää tuota tilannetta ihan normaalina osa ei.
Se hyväksytään, että äidillä saa olla vaikka joka vuosi uusi kumppani...ei mietitä sitä lasta ollenkaan ja hänen perusturvallisuuttaan, kun ovi käy ja aina tulee uus kumppani äidille. Mun mielestä tuo tilanne ei ole lapselle hyväksi, että noin lyhyessä ajassa on ollut jo 2 "isää":([/quote]

Eikö nyt kuitenkin ole aikalailla eri asia, jos mies vaihtuu kerran vuodessa, kuin jos se vaihtuu kaksi kertaa liki viidessä vuodessa?

Ja usein niillä yksinhuoltajienkin lapsilla on ihan oma isä, eli ei siitä yh-naisen uudesta kumppanista tarvitse lapselle uutta isää leipoa, eikä edes uutta "isää".

Yhteistyössä