Mitä alaikäinen saa tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gg

Vieras
Olen 16v tyttö, tulin kysymään yhtä asiaa.

Näin tänään kun 2 noin 12v poikaa olivat saaneet kiinni pulun, ja työnsivät keppejä! sen silmiin vaikka se oli ihan elävä! Menin huutamaan pojille ja olin oikeesti niin vihanen että mun teki niin mieli läimäyttää poikia poskelle, haukku mua ilkeesti, läskiksi, ym. Ja sano et menee ettimään uusi puluja.

Olisinko saanut läimäyttää poikaa ton solvaamisen ja kidutuksen jälkeen vai olsiko tullut joku iltalehteen " Tyttö hakkasi pikkupojat" - otsikko ja poliisit perään?

Vein muuten ton pulun kaupungin eläinsuojaan, en sit tiedä lopetettiinko se kun silmät oli tohjoa :( Ne pojat kiduttaa siellä varmaan vieläkin puluja.

Olet rohkea kun puutuit asiaan! Jos tunnet pojat tai tiedät heidän asuinpaikkansa niin voit vieläkin ilmoittaa heistä poliiseille. Tai voisit vaikka kysyä kaupungin eläinsuojasta että miten heidän mielestään asiassa kannattaisi menetellä.

eikös toi nyt oo poikkeuksellisen raakaa 12vuotiailta pennuilta! vähintäänkin yhteys poliisiin jos tiedät pojat ja mun mielestä sossu ei olis paha juttu niitten kotiovilla.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
Olen 16v tyttö, tulin kysymään yhtä asiaa.

Näin tänään kun 2 noin 12v poikaa olivat saaneet kiinni pulun, ja työnsivät keppejä! sen silmiin vaikka se oli ihan elävä! Menin huutamaan pojille ja olin oikeesti niin vihanen että mun teki niin mieli läimäyttää poikia poskelle, haukku mua ilkeesti, läskiksi, ym. Ja sano et menee ettimään uusi puluja.

Olisinko saanut läimäyttää poikaa ton solvaamisen ja kidutuksen jälkeen vai olsiko tullut joku iltalehteen " Tyttö hakkasi pikkupojat" - otsikko ja poliisit perään?

Vein muuten ton pulun kaupungin eläinsuojaan, en sit tiedä lopetettiinko se kun silmät oli tohjoa :( Ne pojat kiduttaa siellä varmaan vieläkin puluja.

Mauton ja huono provo ....

Yhteistyössä