Mitä annatte jouluna vanhemmillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyyMuikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lahjakortti ravintolaan;" keittiömestarin kolmen ruokalajin suositusmenu kahdelle vapaavalintaisessa Palace Kämp ravintolassa".
Lapset tekevät heille jotain ja sitten ehkä herkkukoria tms..

Jos on lapsia niin lasten kuvista mummulle ja papalle kalenteri?Tai lasten piirustuksista painattaa kuva t-paitoihin?Jos useampi osallistuja niin kimpassa laittaa vaikka vkloppu kylpylässa? Me laitamme tänä vuonna vanhemmille moccmaster-kahvinkeittimen porukassa...

Äidilleni ostin kirjan. Omat isovanhempani ovat noita ikiä kun sinun vanhempasi ja ukille teen hunajamarinoituja valkosipulinkynsiä (tein viime vuonna myös sinappia yms. ja ukki pyysi saada näitä lisää) ja mummon lahjarahalla hankin pyhäkoulun vuodeksi kehitysmaahan tai vaikkapa puuntaimia tms.

Mun omat vanhemmat saa pomeranssin värisen mariskoolin(äiti) ja isä saa Ilkka Remeksen Pyörre-kirjan, appivanhemmille käytiin eilen ostamassa uus tulostin (hah,tosi omaperäinen)

Miehen vanhemmille ostan pyyhkeitä, heidän ovat jo niin loppuunkuluneita ja vanhoja :|
Omilleni en tiedä mitä.

Mutta sulle ehdotan että vanhemmat ihmiset voisivat arvostaa juuri jotain elämyslahjaa? Tosin paljon riippuu rahamäärästä paljonko on halukas tai paljonko voi lahjaan laittaa =)

Mun äiti ja sen mies voivat ostaa itse sellaiset jutut, mihin meillä olisi varaa. Tiedän, että oikeasti arvostavat käsintehtyä, eli tulee herkkukori tänä vuonna, kuten viime- ja/tai toissavuonna myös. Toissavuonna ihastuivat miehen tekemään sienisalaattiin ja kotijuustoon, joten niitä ainakin, kunhan saadaan niitä sieniä jostain... Sitten lasten kanssa teen joulukoristeita, ehkä magneetitkin taikataikinasta. Ja taatelikakun mies aikoo tehdä. Ja ehkä joku kiva pullo Alkosta.

Isälleni ja vaimolleen tulee ehkä kynttilöitä (isäni vaimo rakastaa kynttilöitä siis) ja jotain yhteistä ajanvietettä ja joku hyvä pullo Alkosta, pitävät kovasti viinistä esim.

Anopille ja hänen miehelleen tulee härskimpää juttua, seksipelejä sun muuta leikkimielistä. :D

Hyvä vinkki kaikille isille: ostamme sisarusteni kanssa hänelle autoiluun liittyvän paketin. Isä ajaa työkseen paljon, mutta hänellä ei ole autossa kaikkia tarvittavia turvavälineitä, joten kokoamme hänelle paketin, jossa on autoon sammutin, turvaliivi, lämmin peitto, taskulamppu, lapio, jääskraba, lumiharja sekä jotain pientä sisäistä lämmikettä ;). Luulen, että isä tykkää!

ifolorilta tilaan mummulle ja vaarille lapsista tehdyt kuvakalenterit. Mummu laittaa seinälle ja vaari haluu viedä töihin. Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...

Miehen vanhemmat ei saa eikä ansaitse mitään!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...
quote]
Onko sun äiti lievästi sanottuna pihi? Vai miksei jotain kynttilän rähjää osta...

Alkuperäinen kirjoittaja nibu:
Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...
Onko sun äiti lievästi sanottuna pihi? Vai miksei jotain kynttilän rähjää osta...

Noihan on aika kalliita, etenkin kun ottaa huomioon että kynttilät kuluvat käytössä. :D Mariskoolit taas... No en tykkää ite ja ovat omasta mielestäni liian kalliita ollakseen pelkkiä no, lasimöykkyjä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja nibu:

Ei raaski maksaa yhdestä kynttilästä niin paljoa... Joo ja kai siinä on pieni piheyskin.

joka vuosi jotenkin muistetaan kummankin vanhempia.muumimukit on aika kestosuosikkeja kaikenikäisille!tänä vuonna äiti saa finlayssonin pikkumyytyynyliinan ja jotakin muuta

Yhteistyössä