Voi, kun mä tykkään kauheesti antaa lahjoja, mutta noille omille kuuskymppisille vanhemmille on aina niin tajun vaikeeta keksiä mitään. Niillä kun tietysti on jo kaikkea...
Mitä te muut annatte?
Mitä te muut annatte?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...
quote]
Onko sun äiti lievästi sanottuna pihi? Vai miksei jotain kynttilän rähjää osta...
Alkuperäinen kirjoittaja nibu:Onko sun äiti lievästi sanottuna pihi? Vai miksei jotain kynttilän rähjää osta...Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...
Alkuperäinen kirjoittaja nibu:Onko sun äiti lievästi sanottuna pihi? Vai miksei jotain kynttilän rähjää osta...Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:Lisäksi äitini rakastaa marmorikynttilöitä, muttei raaski niitä ostaa niin sellaisen olen ostanut. Kerran äiti ihaili yhtä mariskoolia, muttei raaskinut ostaa... Mietin, että raaskisinko vielä noiden lisäksi ostaa sen...
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:en mitään..en todellakaan.