Mitä annatte kummeille joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taverna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taverna

Vieras
Meidän ensimmäinen lapsi syntyi heinäkuussa, ja ensimmäinen joulu edessä.
Mitä olette antaneet kummeille lahjaksi?

Käydään marraskuussa isommassa kaupungissa, niin siiheksi pitäisi olla ideoita mitä ostaa?

ensimmäisenä jouluna ovat saaneet canvas taulun kummilapsestaan, sitten on annettu myös lapsen kuvalla koristeltu muki. vanhempana lapsi on itse koristellut kauppakasseja, t-paitoja, tyynyliinoja.

On sisaruksia ja ei ostellaaikuisille lahjoja. Yhden kummitytön vanhemmat tuo jotain pientä, tyyliin Pentikin joulukeittiöpyyhe tai glögiä alkosta tai vaikkapa kynttilän jne. jotain pientä muttei mitään halpahallikamaa.

Meillä on ollut tapana antaa perinteisten suklaarasian ja kauniiden käsintehtyjen kynttilöiden kera jotain itsetehtyä myös lapselta itseltään. Viime vuonna jokainen teki omille kummeilleen tyynyliinat.

mä oon kummeille antanut aina jotain, mikä on selkeesti lapselta ja lapsen tasonen... esim. toinen kummi tykkää hevosista, annettiin yhtenä vuonna barbin hevonen. kerran annettiin piirretty dvd, mutta siis sellasia mitkä liittyy myös kummin luonteeseen ja kiinnostuksen kohteisiin ja kuitenkin sellasia mitä voi sitten yhdessä kummilapsen kanssa käyttää :)

[QUOTE="vieras";27211445]meillä on yhteensä 14 kummia, joista 3 on pariskuntaa, eli 10 lahjaa pitäis ostaa. suklaarasiat olen yleensä laittanut.[/QUOTE]

Höh. Pitäähän noiden kummien osta teidän kakaroille lahjoja. Itse ette sitten viitsi muistaa kummeja. Kannattiko ottaa ahneena niin monta sitten?

Mä olen antanut milloin mitäkin. Joulukahvia, viiniä, hyvää suklaata, kynttilöitä, saippuaa... mitä nyt milloinkin satun keksimään. Mun mielestä on ihan mukava tapa muistaa kummeja. Noita lapsenkuvalla olevia mukeja, käsien kuvilla olevia kasseja yms. en anna, koska kuka niitä nyt oikeesti haluu käyttää, kun kyseessä ei edes ole oma lapsi?

Mä olen antanut milloin mitäkin. Joulukahvia, viiniä, hyvää suklaata, kynttilöitä, saippuaa... mitä nyt milloinkin satun keksimään. Mun mielestä on ihan mukava tapa muistaa kummeja. Noita lapsenkuvalla olevia mukeja, käsien kuvilla olevia kasseja yms. en anna, koska kuka niitä nyt oikeesti haluu käyttää, kun kyseessä ei edes ole oma lapsi?
meillä ne ainakin on kummeillä käytössä, vaikka eivät olekaan omien lapsien kuvia. heille kummilapset ovat tärkeitä ja melkein kuin omia. kuten myös meillä, kummilasten antamat käyttötavarat ovat köytössä. aamukahvia on mukava juoda kummitytön kuvalla varustellusta mukista omien lasten pörrätessä ympärillä.

mun kaveri/tuttava/perhe/sukulais piireissä en oo vielä koskaan törmänny siihen että kummeille annettais kans lahja :D

siis joo, lapsosesta kuvia tietty esim 1v. kuva... mutta että aina joku joululahja?.....

:D :D

Yhteistyössä