Mitä antaa joululahjaksi pienille ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lahjaton

Vieras
tytöille, joista toinen on iältään reilu 2v ja toinen muutamaa kuukautta vaille 2v?

Kun he taatusti saavat yhtä sun toista isovanhemmiltaan ja muulta suvulta, niin vaikeaa on keksiä mitä minä heille antaisin. Olen toisen tytön kummi, mutta silti haluan kumpaakin muistaa jouluna.

Lähinnä tulee mieleen vain joku legopaketti yhteiseksi. Siis niitä ns. tytöille tarkoitettuja legoja.

[QUOTE="vieras";22300569 begin_of_the_skype_highlighting**************22300569******end_of_the_skype_highlighting]Muovisia leikkiastioita keittiö ja ravintolaleikkeihin[/QUOTE]

Meillä keittiö on tosi suosittu. Ja onhan niitä vaikka kauppaleikkiin kaikkia "ruokia" tms. myynnissä, jos keittiö jo on tai jos se tuntuu kalliiilta.

Toinen, mikä viehättää, on kaikki askartelujutut. Hyvät puuvärit, muovailuvahat, sormivärit ja hyvälaatuinen maalauslehtiö tms. olis meille mieluisia joululahjoja. Samoin palapelit ovat suosiossa. Muistipelien aika on varmaan kohta, joten sekin voisi olla kiva.

Ja kyllä tyttö tykkää eläinhahmoistakin. Siis sellaisista muovisista, joita on tosi ihania nykyään. Hevosista ja koirista. Ja ihan isosiskon perus my little ponyäkin tykkää harjata. :)

Minä suosittelisin kokoamaan askartelupaketit eli kyniä, väripapereita, tarroja, liimapuikot, erilaisia koristeita kirja- tai askartelukaupasta. Se on lahja, jonka kanssa ei haittaa vaikka samaa tavaraa olisi lapsella ennestään, eikä siitä tule lisää muovitavaraa huusholliin.