Mitä astiastoa Taikan kaveriksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7thHeaven

Vieras
Eli mulla on näitä kulhoja ja kahvimukeja
klaus.jpg
tummansinisenä..
Ajattelin hankkia uudet isot syvät, isot matalat ja keskikokoiset matalat lautaset uuteen asuntoon.. en vaan ole ihan varma mitkän noiden kanssa olis sovussa. Ennen mulla on ollut tumman violettia, mustaa ja sellaista "vintage"vihreää Ikeasta hankittua perussettiä.. Ajattelin tällä kertaa jotain vähän kestävämpää ja laadukkaampaa.

Väriehdotuksia, merkkiehdotuksia, postatkaa omia astiastojanne! Kaikki inspiraatio tervetullutta!

Mäki ensin ajattelin sitä valkoista.. mut kuitenkaan valkoinen ei oo YHTÄÄN mun eikä meidän tyyliä. Mietin jossain vaiheessa myös sitä turkoosia mitä on nyt Iittalalla, mut se kyllä vähän riitelee..

Jos ajatellaan ton Taikan värimaailmaa, oisko sellanen oliivinruskea ja oranssi ihan out of question? Tai sitten oranssin tilalle osa sitä valkoista..

No kyllähän noihin käy monet värit eli jos valkoinen tuntuu liian tylsältä, niin valitse se väri mikä miellyttää eniten. Niitä ruokalautasia kun käyttää niin paljon. Oranssi kävis varmaan ihan kivasti jos ei sitten yksinään tunnu liian värikkäältä. Musta ja harmaa ainakin kävis myös..

[QUOTE="irina";26008981]BTW Taika tehdään kuulema Thaimassa. Se siitä kotimaisuudesta. Mutta joo, Teema sopii hyvin ja värit passaa varmasti.[/QUOTE]

No kotimainen sunnittelukin on jo nykypäivänä ees jotain. :)

Minun mielestäni Teema ylipäätään ei ole noiden kanssa paras vaihtoehto. Jotenkin se on liian eri maailmasta, varsinkin tuon pitkänomaisen kahvimukin kanssa. Lähtisin etsimään pehmeämmän muotoisia lautasia, en tosin osaa tähän hätään merkkiä ehdottaa.

Yhteistyössä