mitä elämä tuo tullessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouva positiivinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rouva positiivinen

Vieras
mistä kukaan tietää mitä on 10 vuoden päästä. voit olla eronnut vaikka toivot ja haluat ja päätät että meidän liitto kestää, voit olla kuollut, miehesi ,lapsesi saattaa olla kuollut, sairas, voit olla miljönääri, ruti köyhä työtön tai saanut unelmien työpaikan. koskaan ei pidä sanoa ei minulle..... elämä kulkee omia latujaan. 17 vuotta sitten ajattelin että kaksi lasta riittää ja yksi mies ja kaikki oli hyvin. mutta mitä sitten tapahtuikaan kaikki meni päälaelleen, tuli ero, uusi mies , uusi perhe ja kaksi lasta, muutto maalle omakotitaloon... mutta suruista ja murheista ja tuskaisestakin tiestä on ollut iloa ja onnea. olen saanut paljon, menettänyt paljon, mutta mitään en kadu, en hetkeäkään , vaan nautin joka päivästä... odottaen mitä se elämä taas minulle järjestää. mikä ei tapa , vahvistaa!

Onhan se noinkin. Joitakin asioita ei voi suunnitella, joistakin asioista on periaatteita jotka ei koskaan muutu, joitakin asioita ei tule koskaan edes ajatelleeksi, ennen kuin yhtäkkiä on pakko.

mitä sitten jos mikä se mitä toivot ja todella haluat ei onnistu eikä tapahdu kohdallasi?? pitääkö tyytyä paskaan ja surkeaan elämään ja olla koko ajan onneton????

asiaa puhuu aloittaja. ei elämää voi hallita täydellisesti itse, kun ei ole maailmankaikkeuden keskipiste. vaikka täällä jotkut jossain ketjussa sellaista väittivät, että voivat siis päättää periaattella monenmoista.

Alkuperäinen kirjoittaja leena:
mitä sitten jos mikä se mitä toivot ja todella haluat ei onnistu eikä tapahdu kohdallasi?? pitääkö tyytyä paskaan ja surkeaan elämään ja olla koko ajan onneton????

sit pitää luoda uudet toiveet.. eipä siin muu auta. mulla oli haave perhe-elämästä omassa kodissa miehen ja lasten kaa. nyt oon lasten kaa kolmisin ja haaveilen hyvästä parisuhteesta sit joskus tulevaisuudessa, töistä ja omasta kodista.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

sit pitää luoda uudet toiveet.. eipä siin muu auta. mulla oli haave perhe-elämästä omassa kodissa miehen ja lasten kaa. nyt oon lasten kaa kolmisin ja haaveilen hyvästä parisuhteesta sit joskus tulevaisuudessa, töistä ja omasta kodista.

entä sitten jos ei halua muita toiveita eikä niitä ole??? täytyykö sittenkin tyytyä paskaan ja olemaan onneton aina??

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:

entä sitten jos ei halua muita toiveita eikä niitä ole??? täytyykö sittenkin tyytyä paskaan ja olemaan onneton aina??

jos ei edes halua parempaa niin silloin on tyydyttävä siihen mitä on. ei ne uudet haaveet hetkessä putkahda, kun potkaistaan päähän, menee hetki toipumiseen, sit vasta voi alkaa rakentaa elämää uusiks. onni on kuitenkin pitkälti omissa käsissä.

Yhteistyössä