Mitä eroa Britaxin baby safe plus II ja SHR?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukalo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaukalo

Vieras
Niin, siis mitä käytännön eroa on Britaxin turvakaukaloilla, baby safe plus II ja baby safe plus II SHR? Tuo SHR on kalliimpi, mutta en tuotetiedoissa oikein näe mitään eroa.

Kiitos, jos joku viittis valaista :)

Oiskohan se just noiden välillä ollut se ero, että kalliimmassa on ratasadapterit integroituna. Kaikkein edullisimmassa mallissa ( standard?) on ainoastaan perusjutut, ja sitten seuraavissa malleissa mukaan tulee ne lisäsivutörmäyssuojat (ei ihan tolla nimellä, mutta kuitenkin :) ) ja ratasadapterit.

Ero on tuo single hand release eli shr. Siinä toisessa on nappula, jolla sen saa esim. jalustasta/rattaista jne. irti yhdellä kädellä (toisessa on perinteinen irrotustapa).

Niin ja siis tuo on ainoa ero. Niissä on ihan samat turvaominaisuudet.

Niin... ja jos ostat tuon kaukalon , varmista, että se on sitä uusinta mallia ko kaukalosta. Meillä oli se eka malli ...jota vaihdettiin sitten takuuseen viitisen kertaa, jotta saatiin toimiva.

Uusissa plus II -kaukaloissa on kahvan sisäosaa muokattu. Kahvan kanssa siis ollut noissa ongelmaa.

Kiitos vastauksista! Uuden ajattelin hommatta tuosta paikallisesta lastentarvikeliikkeestä, eli on varmaan sitten 2011 tai jo tän vuoden mallia, en tiedä. Mutta toivottavasti saadaan sellainen mitä ei tarvi korjailla, kuulostaa ikäviltä kokemuksilta nuo. Itellä ei ole Britaxista kokemusta, esikoisella oli Graco, joka kokonsa puolesta ei ollut kiva, joten nyt olen tuota Britaxia ajatellut ja netistä niitä katellut valmiiksi.

Meillä menee nyt tuo SHR kaukalo toista kertaa vaihtoon :( Kantokahva ei pysy liitoksissaan. Muuten tosi hyvä istuin ja tuo SHR nappi on tosi kätevä travelsystemissä, mutta penkki painaa kuin synti ja tuo kahva on todella huonoa tekoa. Jospa keksisivät paremman ratkaisun tuohon kahvaan.. Menee hyvältä ja suositulta kaukalolta maine ihan pilalle.

baby safe plus II on meillä oli esikoisella yli vuoden käytössä ja erittäin tyytyväinen olin. Nyt odottaa vaatehuoneessa seuraavaa käyttäjää. Meidän kaukalo on varmaan 2010 vuoden mallia. Mä olen taas kuullut enemmänkin kommentteja tuon uudemman mallin kahvan huonosta kestävyydestä.

Yhteistyössä