Mitä eroa on paritalolla ja rivitalolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mörkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jaa a.. Mä oon käsittäny, et paritalo on semmonen missä on 2 asuntoa. Rivitalossa useempia, mutten mä kai mitään mistään tiedä..Voisko olla, et 14 erillistä paritaloa mutta sama yhtiö.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26876179:
Se ero ainakin että paritalo on kurimuslistalla vasta helvetin jälkeen ja rivari snadisti ennen.

Heh, meillä on takana yli 10 vuotta paritaloelämää, ja tyytyväisiä ollaan. Mutta meillä onkin maailman ihanimmat naapurit. Ja oikeesti tää on kytketty omakotitalo eli entinen paritalot, jonka tontti on jaettu kahdeksi tontiksi autokatoksen keskeltä.

Heh, meillä on takana yli 10 vuotta paritaloelämää, ja tyytyväisiä ollaan. Mutta meillä onkin maailman ihanimmat naapurit. Ja oikeesti tää on kytketty omakotitalo eli entinen paritalot, jonka tontti on jaettu kahdeksi tontiksi autokatoksen keskeltä.
Teillä on käynyt pulla kun on tullut hyvät naapurit. Naapurisovun säilymiseen vaikuttanee myös omat tontit.

Monesti on paritaloyhtiö, jossa vaikka 14 asuntoa. Tämähän tarkoittaa yhteisellä tontilla 7 paritaloa eli 14 asuntoa. :)

Harvemmin sitä nykypäivänä törmää yksittäiseen paritaloon, joka ei olisi yhtiömuotoinen ja siis useampaa taloa samalla tontilla.

Yhteistyössä