Vanha ergo on lähinnä kangasläpyskä, on silläkin hyvä kantaa mutta NG on muotoiltu ja lapselle mukavampi ja kantajalle on monipuolisemmat säädöt ja tukevammat remmelit =) Ergoa ei enää taideta edes valmistaa, nyt uusi on Manduca, mutta ergo NG on aika samanlainen kuin manduca, sitä vaan saa nyt halvemmalla käytettynä. En ostais vanhaa ergoa mutta jos kympillä saat eikä enempään ole varaa niin on sekin ihan ok.