Mitä eroa on "vanhalla" Ergolla ja uudella "New generation"-mallilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AnnaManna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanha ergo on lähinnä kangasläpyskä, on silläkin hyvä kantaa mutta NG on muotoiltu ja lapselle mukavampi ja kantajalle on monipuolisemmat säädöt ja tukevammat remmelit =) Ergoa ei enää taideta edes valmistaa, nyt uusi on Manduca, mutta ergo NG on aika samanlainen kuin manduca, sitä vaan saa nyt halvemmalla käytettynä. En ostais vanhaa ergoa mutta jos kympillä saat eikä enempään ole varaa niin on sekin ihan ok.
 
[QUOTE="AnnaManna";26479324]Okei, saisin sen vanhan 35e ja uuden NG:n 47e kannattais vissiin ottaa tuo uusi.. Kuitenkin ihan samalla tavalla mahtuu isokin lapsi?[/QUOTE]

En tiedä mahtuuko vanhaan isompi, mut myin juuri oman NG:ni kun poika täytti 4v (108cm ja 19 kg), en enää itse jaksanut kantaa, lapsi kyllä siihen juuri ja juuri vielä mahtuisi mutta ei enää malta istua.
 

Yhteistyössä