Mitä eronnut, alle 40v nainen voisi tehdä lauantai iltana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksin

Vieras
Lapset ovat isällään viikonlopun yli. Vapaapäivä, ruoka uunissa ja hyvä viinipullo ostettu (ei juotu :-). Kuuntelen musiikkia ja on aika mukavaa. Paitsi että tunnen itseni vähän yksinäiseksi kun ei ole ketään kotona. Täytyisköhän mun jo hankkia uusi mies, kun erostakin on kulunut aikaa muutamia vuosia? En koskaan käy missään viihteellä nykyään, käyn vain töissä ja vietän viikonloput visusti lasteni kanssa. Nyt kun he ovat pois, en keksi tekemistä. Soitin ystävällenikin, mutta hänkin on reissussa perheensä kanssa. Yksinään on aika korkea kynnys lähteä mihinkään...

No en kai minä nyt mille tahansa treffeille lähde. Onko sinulla tuttuna joku peräkammarin poika vai? ;-)
Olikos Tampereella minkälaisia tanssipaikkoja (en osaa hyvin tanssia) ja käykö niissä vain pariskuntia nykyään? Discoikä taitaa olla ohi.

Mene käymään Seurahuoneella, siellä ei koskaan joudu olemaan yksin :-) Minullakin yksinäinben olo kun mies vaan nukkuu ja minulla seurana vain viinipullo. Minäkin Tampereelta.

Mä lähden pian pihalle grillaa ja sitten siihen tulee taas tuo naapurin poikamies(viisi vuotta nuorempi). Laitan sen paikkaa mun takarenkaan ja keitän kahvit.

Hyviä ehdotuksia molemmat. Mihinkäs pariskunta on suunnistamassa sen vapaan miehen kanssa? Seurahuonellakin voisi tietysti käydä, en ole koskaan käynytkään. Ennenvanhaan sitä kutsuttiin "konehuoneeksi" ja "lihatiskiksi", vieläkö sama maine? :-)

Terve,

yksinolo kotona on kivaa kuin loppuottelussa jäähyaitiossa. Lätkä tosin on muita varten, mutta kait siinä yksinolossa jotain rakentavaakin voisi olla, kun saa miettiä seuraavaa "laitonta taklaustaan".

No ei, mutta minä olen erotettu vaimostani ja lapsestani kymmenisen vuotta sitten, enkä ole löytänyt mitään hyviä puolia varsinaisesta yksinolosta, mutta sen seurauksena tulin vihdoin elävään uskoon. Rukoilu on siis ainut hyvä neuvo, jonka sait.

Minulla on, kuten sinullakin samassa tilanteessa, kaksi vaihtoehtoa: Olla yksin kotona tai yksin muualla. Onko miehekkäämpää lähteä yöksi pimeään nuotiolle muutaman oluen kanssa yöpymään pakussa, vai lähteä kapakkaan kuuntelemaan joutavia valheita? Siinäpä valinta.

Siunausta sinun valinnoillesi!

JK. Jos mahdollista, niin mene ensi lähivanhemmuusviikonloppuna lastenne mukaan ja pyydä saada jäädä yöksi - vaikka tekstarilla etukäteen.

Nyt otat lasin viiniä, käyt suihkussa, laitat hiukset jne, ja lähdet tanssimaan.
Vaikka et osaisi tanssia, vaikka tuntuisi oudolta mennä yksin.
Mukaan avoin mieli! Jos ei elämänsä miestä löydä, voi saada uusia mukavia tuttavuuksia, tai ihan vain viettää mukava ilta!

Hauskaa iltaa!

Yhteistyössä