Mitä et kerro miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä olisi kovin imartelevaa kertoa miehelle, että ihastun helposti. :O
Yleensä kohteeni ovat tavoittamattomissa, mutta esim. pari vuotta sitten olin aivan lääpälläni mieheni serkkuun. Tämä on kaiken lisäksi miestäni ainakin 10 vuotta vanhempi.

Palkkaani ei mies tiedä, eikä kaikkien ostamieni juttujen hintaa, kaikkia puheluja exän kanssa ( vaikka ei niissä mitään salattavaa olekaan).....ainakin noi....eikä mun masturboinnista myöskään tiedä

ei ole salaisuuksia :)

eikä minusta oikein kuulukkaan aitoon parisuhteeseen.. en nyt toki tarkoita että pitäs ihan kaikki ajalta ennen häntä kertoa,jos asialla ei ole mitään merkitystä tähän hetkeen.. suhteeseen.

mutta muuten en kannaata salaisuuksia..minä nimenomaan haluan kertoa hänelle asioita.

[QUOTE="Tove";28522732]Painooni en kerro.[/QUOTE]

En mäkään, tosin vain siksi että häpeän sitä niin paljon. :( Silloin kun olin laiha niin ei mua haitannut jos se näki kun kävin vaa`alla..

En myöskään kerro kavereideni luottamuksellisia juttuja.

On paljonkin asioita joita en kerro miehelleni, mutta en pidä niitä salaisuuksina, pikemmin luottamuksellisina asioina tai asioina joita en pidä tarpeellisena raportoida kuten esim. jokaista ostosta jne.

Ei ole mitään mitä tarkoituksella jättäisin / olisin jättänyt kertomatta miehelleni. Kuulee kaiken varmaan kyllästymiseen saakka :D mies ei ole ihan yhtä kova puhumaan, mutta merkitsevät asiat yleensä kertoo kuitenkin (ja jos ei kerro niin on ihan puhtaasti unohtanut vaan kertoa, jotkut suunnitelmat kuulen "vähän" viimetipassa.. )

en kerro asioita, jotka joku muu on minulle uskonut luottamuksella. saatan sanoa vaikka, että nyt "Liisa" kertoi miks on ollut niin masentunut, mutta ei halua sitä muiden tietoon kuin minun

Tunsin kerran tällaisen ihmisen, hykerteli tyytyväisenä kun "xxx kerto mulle jotain, mut mä en saa kertoa sulle" ja jatkoi niin kauan ennenkuin joku kysyi, että mitähän se on mahtanut kertoa.

Yhteistyössä