Mitä fyysistä eroa on rakastelulla kumppanin kanssa ja yhden illan jutun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Tarkoitan nimenomaan fyysistä eroa. Onko rakastelussa enemmän kosketusta, suukottelua jne. kuin yhden yön seksikokeilussa?

Ite en oo "harrastanu" yhden illan juttuja niin kiinnostaa.

Hmmm.
On niissä kyllä eroa. Mutta en oikein osaa selittää mitä :| .
Yhden yön jutussakin voi olla paljon suutelua, hellyyttä, jne. Mutta niissä on tietty se uutuudenviehätys mikä puuttuu parisuhteesta.

Fyysistä eroa ei välttämättä mitään. Tunteet ne on mitkä tekee eron rakastelun ja panemisen välille. Toki rakastelu on aina hellempää kuin paneminen...

Panna voi oman rakkaan tai yhdentekevän tyypin kanssa, rakastella vain semmoisen kanssa jota todella rakastaa.

Oman kullan kanssa tiedämme mistä toinen tykkää ja osaamme varmasti miellyttää toista. Vieraan kanssa ehkä on enemmän hakuammuntaa, öh, pitäisi enemmän harrastaa noita suhteita, jotta osaisisin paremmin kertoa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikös naisten ole vaikeampi saada orgasmi yhden illan jutun kanssa? Kun kumppanin kanssa tuntee olonsa turvallisemmaksi..

Ei se näinkään välttämättä mee.Yhden yön jutun kans voi olla jopa enemmän pussailua jne ku pitkässä suhteessa.Ainut ero on, etten harrastas koskaan seksiä spontaanisti tuntemattoman knassa eli se kortsu pitää aina jossain välissä laittaa.Pitkässä suhteessa sitä ei tarvi miettiä ja seksiä voi harrastaa spontaanisti tilaisuuden tullen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikös naisten ole vaikeampi saada orgasmi yhden illan jutun kanssa? Kun kumppanin kanssa tuntee olonsa turvallisemmaksi..

Mun on. Tosin, en mä usko että siihen mikään turvallisuuden tunne vaikuttaa, tai mistä sitä tietää.. Mutta luulisin että ei. En mä aina tuntenut eksän kanssa oloani kovin turvalliseksi. Eikä me ikinä rakasteltu, en tiennyt siitä mitään ennenkö nykyinen mies opetti. Kyllä siinä on vissi ero. :xmas: :D :heart:

Mitä fyysistä eroa hmmm.....
tunnepuoli puuttuu eli yhdenillan kumppanin kanssa on vain pelkkä fyysinen suoritus.Olkoonkin että olisi vaikka kuinka hyvää seksiä niin se on joka tapauksessa pelkkä fyysinen toiminta.
Vakituisen kumppanin kanssa se on rakastelua,siinä on tunne mukana.
Orgasminsaantiin ei ainakaan mulla vaikuta se onko yhdenyönpano vai vakisuhde,siinä on kyse henkilökemioista ja himon suuruudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en mä fyysisestä erosta tiiä mut musta se on mukavampaa jonku semmosen kans jonka tuntee ja joka tietää mistä tykkään..

Toi pointti on mun mielestä hyvä et tietää mistä toinen tykkää :)
yhden illan jutuissa on ehkä enemmän jännitystä tai jotain..

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Fyysistä eroa ei välttämättä mitään. Tunteet ne on mitkä tekee eron rakastelun ja panemisen välille. Toki rakastelu on aina hellempää kuin paneminen...

Panna voi oman rakkaan tai yhdentekevän tyypin kanssa, rakastella vain semmoisen kanssa jota todella rakastaa.

näin.

mä voin vastata tähän ja oikein hyvällä kokemuksellakin vieläpä,se nimittäin tuntuu kaikin puolin paremmalta sen oman miehen kanssa ketä rakastaa,ite en pysty kovin usein saamaan orgasmiakaan yhen illan juttujen kanssa ja tätä nykyä se on kovin tärkeä asia joten olenkin päättänyt lopetta tuntomattomien kanssa sekstailun juuri siksi että näin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei enään tai ainakaan kovin usein:
mä voin vastata tähän ja oikein hyvällä kokemuksellakin vieläpä,se nimittäin tuntuu kaikin puolin paremmalta sen oman miehen kanssa ketä rakastaa,ite en pysty kovin usein saamaan orgasmiakaan yhen illan juttujen kanssa ja tätä nykyä se on kovin tärkeä asia joten olenkin päättänyt lopetta tuntomattomien kanssa sekstailun juuri siksi että näin!!!

niin mäkin lopettaisin jos ois se oma mies :/

Yhteistyössä