Mitä häälahjaksi iäkkäälle pariskunnalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyseessä siis eläkkeellä oleva pariskunta, jotka molemmat tahoillaan isovanhempia. Toinen heistä on minulle lähisukulainen.

Ja ovat menossa naimisiin (ihanaa). Mitä heille voisi keksiä lahjaksi? Pääni lyö tyhjää.

Jotain mitä voi syödä, juoda tai polttaa, eli ei missään tapauksessa mitään tavaraa!

Itse varmaan tuossa tapauksessa pyrkisin keräämään porukan yhteen ja ostamaan yhteisen lahjakortin vaikka johonkin kylpylään, tms. Mistä tuo pariskunta tykkää?

Onko heillä jokin yhteinen harrastut tai kiinnostuksen kohde? Mä ostin samassa tilanteessa kiikarit ja lintukirjan , kun olin kuullut että he käyttävät kirjaston lintukirjaa eikä kiikareitakaan ollut. Ja lisäksi laitoin semmosen jääkaappirunous "rakkaus"-paketin.

Rahaa :)
En tajua miksi nuorelle pariskunnalle ei muka muuten mikään kelpaa ja kaikkea mukamas n joten rahaa ja rahaa vaan, mutta kun kyse iäkkäämmistä niin heti ollaan keksimässä jotakin.
Kyllähän nyt iäkkäämmillä sitä tavaraa on kuin nuorilla.
Joten viekää rahaa.

Kkitos vinkeistä. On heillä tokinyhteisiä kiinnostuksen kohteita, eli ehkä jotain siihen liittyvää. Mietin myös yllätysbileiden järjestämistä, kun tiedän, että suunnittelevat juhlia vain lähipiirissä. Eivätkä varmaan pahastuisi, jos porukkaa olisi enemmänkin.

Tai sitten hetki yhteisen kiinnostuksen kohteen parissa ja päälle hyvä illallinen tms. Sisätossut teoriassa ok, mutta tiedän, etteivät käyttäisi.

Yhteistyössä