Mitä haet blogeista ja minkälaiset blogit ärsyttävät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias vain

Vieras
Okei, puhutaan kerrankin yleisellä tasolla eikä haukuta ketään tiettyjä...

Jos luet blogeja, minkälaisista tykkäät? Mitkä aihepiirit kiinnostavat, ja tykkäätkö esimerkiksi huumoripitoisista vai vakavista? Sellaisista jotka kertovat pääasiassa kirjoittajan elämästä, vai sellaisista jotka keskittyvät tiettyyn aiheeseen eivätkä kerro kirjoittajasta juuri mitään? Tykkäätkö kun on paljon kuvia vai pitäisikö olla enemmän hyvinkirjoitettua tekstiä? jne. jne.

Entä minkälaiset ärsyttävät ja miksi? Onko jotain asioita jotka ärsyttävät muuten kivoissa blogeissa?

Mä tykkään asiapitoisista blogeista. Teksti on se tärkein juttu. Tällaisista Päivän asu -tyyppisistä ratkaisuista en saa oikein mitään. Totta kai kuvatkin on kivoja, mutta jotenkin en tykkää, jos on kuvia kuvien takia. Jos kuvia on, niiden pitää olla visuaalisesti miellyttäviä.

Liian vähän on blogeja, jotka olisivat oikeasti kiinnostavia. Monet on sellaista ihme unelmahöttöä.

ensimmäiseksi, blogissa täytyy olla Hyviä kuvia! asiasisältö saa olla sisustusta ( maalaisromanttinen tai persoonallinen ) , ruokaa/leivontaa tai käsitöitä ( luonnonmateriaalit tai kierrätys ) . en jaksa lukea lapsista enkä harrastuksista. ei kiinnosta blogit joissa mainoksia tai epäselvät sivut.

En tykkää semmosista blogeista, missä on joka päivä omasta naamasta ja vartalosta senkin seitsemät kuvat...eri kuvakulmista vaan. En vaan tajua, millaset tyrkyt niitä pitää. :) Enkä ymmärrä kyllä semmosiakaan missä pitää tilittää kaikki ostamiset...varsinkin vaate. Jonkun verran selailen jotain sisustus- ja käsityöaiheisia, niissäkin tarjonta ja taso on aika erilaisia. Sellasia on ilo katsella, missä on hyviä kuvia ja napakkaa tekstiä.

Mä selaan blogeja sillon, kun etsin uusia reseptejä johonkin ruokaan.

Harvemmin mikään ärsyttää, kun aika satunnaine käyttäjä olen, mut joskus harmittaa kun jostain ruoasta on otettu kovin, öh, oksettava kuva.

Huvia, iloa ja mielenkiintoa. Jos näitä en saa, niin siirryn muualle enkä jää ärtyilemään ja äksyilemään. Eivät blogien kirjoittajat ole minulle mitään velkaa.

Yhteistyössä