Mitä haluaisit elämässäni tehdä - mutta et luultavasti kuitenkaan tee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissanainen

Vieras
Niin siinäpäs se kyssäri - onko mielessäni jotain "hurjaa", jonka ehkä haluaisit toteutuvan, mutta et ehkä kuitenkaan uskalla toteuttaa sitä? Mitä se on?

Omalla kohdallani on se, että haluaisin myydä kaiken/lähes kaiken omaisuuden pois ja "aloittaa" uuden elämän jossain. Siis muuttaa vaikka peruun niillä rahoin ja elellä sit siellä, etsiä jotain duunia sieltä tms. Sais upeita kokemuksia! Mutta tuskinpa kuitenkaan ikinä tuota teen...

Rakentaa järven rannalle hulppean kesähuvilan, jossa on kaikki hienoudet poreammeesta lähtien. Ei vaan oo rahaa semmoseen. :|

Matkustaa johonkin eksoottiselle saarelle muutamaks kuukaudeks. Ei vaan oo rahaa siihenkään...

Ei oikeastaan ole mitään sellaista. Mä olen sellainen, etten jätä juttuja toteuttamatta uskalluksen vuoksi. Mutta ne jutut vaan mitä haluan on aika... no, helposti toteutettavissa: lapsia, vanha talo, pari koiraa, pidennettyjä viikonloppuja miehen kanssa ehkä pariisissa, lontoossa, lapissa (okei, mies haluaa lappiin, en minä). :D

En haaveile matkasta kuuhun enkä edes vuorikiipeilystä jossain himalajalla, en hienoista ammateista enkä muista.

Jotkut nimittävät tylsäksi. :D