O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.09.2006 klo 21:02 pikku rouva kirjoitti:Haluaisin kokeilla peppuseksiä.
En usko, että mies pitäisi siitä, tai siitä, että sitä ehdottaisin. Hän varmaan järkyttyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 13:52 Alainen kirjoitti:Haluaisin #&%?$!* pomoani, komea 36 nainen isolla N:llä. Itse olen 26 ja mies.
Alkuperäinen kirjoittaja 17.09.2006 klo 19:58 noora kirjoitti:rajua seksiä haluaisin, ja että mut otetaan. pieni fyysinen kipukin, tilanne joka olisi miltei väkisin ottamista, mutta siinä rajalla. tuhmien puhumista ja roolileikkejä. kaulan imemistä ja käsien levotonta vaeltelua vartalolla.
nyt saan hellyyttä ja huomioivaa seksiä, mutta kun edes kerran elämässä saisi tuota edellämainittua...aaaaah
tämä on sitten ihan päiväunta, että sais joskus niin tajuttoman isoa, ja monta kertaa peräkkäin, että tuska ja himo olisi yhtä, ja saisin maailman mahtavimman orgasmin...
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:33 MiesHKI kirjoitti:Punainen Ferrari, Suuri kartano, läjäpäin rahaa ja kaunis nuori nymfo vaimo...![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:45 likeSS kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:33 MiesHKI kirjoitti:Punainen Ferrari, Suuri kartano, läjäpäin rahaa ja kaunis nuori nymfo vaimo...![]()
![]()
![]()
Eikö tosiaan mitään muuta ?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 07:44 MiesHKI kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:45 likeSS kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 09:33 MiesHKI kirjoitti:Punainen Ferrari, Suuri kartano, läjäpäin rahaa ja kaunis nuori nymfo vaimo...![]()
![]()
![]()
Eikö tosiaan mitään muuta ?!?![]()
Tosiaan hyvä kun otit puheeks.. olis kiva kun sais täst hesan lähistöltä kivan rantatontillisen kesämökin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 30.09.2006 klo 09:02 Vieras kirjoitti:Minä tahtoisin olla isorintainen.. Hoikka olen mutta rinnat vain b-c ja malli ei miellytä. Tuntuu et joka tuutista näkyy kauniita, suuria, pyöreitä rintoja. En pidä itseäni seksikkäänä ja itsetunto kovilla :'( :ashamed: