Mitä haluaisit ostaa, mutta et löydä Suomesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shoppailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shoppailija

Vieras
Otsikossa siis kysymys. Lisäyksenä vielä, onko tullut vastaan kivoja ulkomaalaisia nettikauppoja, joista olisi ollut kiva tilata, mutta ei kielitaidon, maksutavan tms. syyn vuoksi ei ole onnistunut? Olis kiva löytää jotain erikoisempaa, joten vinkkejä kivoista tuotteista joita ei Suomesta saa! Tai ylipäätänsä, millaisia tuotteita kaipaisitte lisää Suomen markkinoille, ihan normi kauppaan tai nettiputiikkeihin?

bershka-vaatteita. (en oo kirjoitusasusta satasen varma). oisin esikoiselle tilannu, mutta vaikka osaan espanjaa, niin ei niillä ole nettikauppaa. itte tilaan mango-vaatteita suoraan espanjasta, tulevat kuulkaa dhl:llä kotiovelle kolmessa päivässä! asiaa.
jos oot perustamassa nettikauppaa, niin kannattais varmaan jutella jonku kans, joka asuu ulkomailla, siellä on varmasti kaikkea, mitä emme osaa edes kuvitella.

Pacha-merkkisiä tuotteita ( taitaa olla Mallorcalainen merkki jopa) ja blackberry kännykän..blackberryjä saa yhdenlaista mutta se ei oo tehty suomeen ja maksaa ihan liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
bershka-vaatteita. (en oo kirjoitusasusta satasen varma). oisin esikoiselle tilannu, mutta vaikka osaan espanjaa, niin ei niillä ole nettikauppaa. itte tilaan mango-vaatteita suoraan espanjasta, tulevat kuulkaa dhl:llä kotiovelle kolmessa päivässä! asiaa.
jos oot perustamassa nettikauppaa, niin kannattais varmaan jutella jonku kans, joka asuu ulkomailla, siellä on varmasti kaikkea, mitä emme osaa edes kuvitella.

Eilen just mietin tuota DHL:n käyttöä jos haluaa nopeasti jostain ulkomailta jotain kivaa! :) Mutta on kyllä toimitustapana vähän kallis jos ei kerralla sitten tilaa isompia määriä...

Alkuperäinen kirjoittaja elit:
Pacha-merkkisiä tuotteita ( taitaa olla Mallorcalainen merkki jopa) ja blackberry kännykän..blackberryjä saa yhdenlaista mutta se ei oo tehty suomeen ja maksaa ihan liikaa.

Minä kaipasin kanssa Blackerryä yritykselleni, mutta kun ei niissä ulkomailta tilatuissa toimi kunnolla sähköpostit ja muut suomalaisissa liittymissä. Piti ostaa nokialainen.

Mutta Bourjoisin ja Benefitin kosmetiikkaa kaipaan kovasti, niitä ostan yleensä Britanniassa käydessäni tai sitten tilaan osoitteesta www.strawberrynet.com.

Bershkan vaatteet mainittiin myös, niitä olen aina Espanjasta ostanut, ja kaipaisin Suomeenkin. En ole kuitenkaan tilaillut, kun tulee kerran vuodessa kuitenkin käytyä siellä.

Kielitaito tai maksutapa ei ole koskaan ollut esteenä tilaamiselle, mutta monet amerikkalaiset nettikaupat ei toimita ulkomaille ollenkaan. Paitsi tietty Amazonit ja muut itsestäänselvät.

Mä haluisin tulevalle lapselle Voksi-påsen. Sitä saa kyl netin kautta tilattuu ja kielitaitokin mulla riittäisi, mutt on hirveän hintainen ja se tulee EU:n ulkopuolelta joten tulli voi lyödä siihen ihan minkä verran veroa tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja San-ttu83:
Mä haluisin tulevalle lapselle Voksi-påsen. Sitä saa kyl netin kautta tilattuu ja kielitaitokin mulla riittäisi, mutt on hirveän hintainen ja se tulee EU:n ulkopuolelta joten tulli voi lyödä siihen ihan minkä verran veroa tahansa.

Mikäs se sellainen on, kyselee tietämätön..

Ei mee mitään jos hinnaksi merkataan alle 50?. Koita kattoo www.finn.no siel on noita usein halvalla (käytettyjä, mutta kuin uusia) ovat muuten niin järettömän hintasia...

Ei mee mitään jos hintana on alle 50?. Koita kattoo www.finn.no siel on usein vähän käytettyjä tosi halvalla :) Ovat muuten niin kauheen hintasia.

Yhteistyössä