mitä haluat joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja ainakin:
Lunta ja kivan pakkasen. :) ja vaikka jonku korun.

nyt vähän tarkennusta.
millasen korun?korvikset,riipuksen,sormuksen?

ja jos ei noita valkeita jouluja kans. jotain sellasta minkä voi toivoa ja oikeesti saada.niinku rahalla.

Sormuksen tai riipuksen.. vaikka kalevalan. :) ja sen valkean joulun ja pakkasen. :D

Mä toivoisin jonkun lahjan, jota ei ole ostettu vaan siksi "kun on pakko ostaa" tai "apua: huomenna on joulu...ööö... otan tämän"-periaatteella. Mutta luultavasti mies huomaa aattona, että on aatto ja toteaa, että ei sit ehtiny ostaa mitään. (vali vali: mutta sama tapahtuu synttäreinä, äitienpäivänä jne.... )

Lahjakortti kampaajalle ois kiva tai Henning Mankellin uusin kirja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Mä toivoisin jonkun lahjan, jota ei ole ostettu vaan siksi "kun on pakko ostaa" tai "apua: huomenna on joulu...ööö... otan tämän"-periaatteella. Mutta luultavasti mies huomaa aattona, että on aatto ja toteaa, että ei sit ehtiny ostaa mitään. (vali vali: mutta sama tapahtuu synttäreinä, äitienpäivänä jne.... )

olipa hyvin sanottu =) toivottavasti saat lahjan lahjan antajan antamisen halun vuoksi tänä jouluna =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:

niiin TUTTUA! :kieh: :ashamed:

Jos nyt ei mitään mahdottomuuksia niin mä haluisin Sopranos-Dvd boxin kuudennen kauden. :D Saattaa käydä niin että mä tilaan sen miehelle lahjaks.

Mä en oikeesti tykkää yhtään aikuisten joululahjoista. Me ollaan kuitenkin miehen kaa ostettu jotain ettei lapset luule että isä ja äiti on olleet ilkeitä kun jäävät ilman paketteja. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sähköhammasharjan... Luin tänää lehdestä että jos ei sellaista omista niin on aika hankkia se :D Joten menee toivomuslistalle (saa sitä tosin muutki käyttää :D )

Offtoppic: hammasharja yhteiskäyttöön? Mutta miksi? :o

Selitettiinkö lehdessä sen tarkemmin, miksi nyt ois aika sellainen hankkia? Mulla oli joku 6-7 vuotta sitten sellainen ja tulihan sitä jonkin verran käytettyä, mutta siirryin takas tavalliseen, kun en sähköisestä oikein tykännyt..

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Sähköhammasharjan... Luin tänää lehdestä että jos ei sellaista omista niin on aika hankkia se :D Joten menee toivomuslistalle (saa sitä tosin muutki käyttää :D )

Offtoppic: hammasharja yhteiskäyttöön? Mutta miksi? :o

Selitettiinkö lehdessä sen tarkemmin, miksi nyt ois aika sellainen hankkia? Mulla oli joku 6-7 vuotta sitten sellainen ja tulihan sitä jonkin verran käytettyä, mutta siirryin takas tavalliseen, kun en sähköisestä oikein tykännyt..
ja minä taas käytän aina vain sähköharjaa, vain synnärillä ollessa pesin tavallisella:D

Yhteistyössä