Mitä hän haluaa misnusta ja mitä minä teen

Hiirulainen-80

Uusi jäsen
11.10.2011
1
0
1
Auttakaa hyvät ihmiset nyt en tiedä mitä tehdä.

Olen "seurustellut" nyt noin 3 kk erään miehen kanssa hän on saman ikäinen kuin minä 30 kolmen lapsen isä ja eronnut noin 5 vuotta sitten vaimostaan. Hänellä on ollut useampia suhteita eron jälkeen ja ne on kestänyt noin vuoden kerrallaan...
Minulla ei ole ollut eroni jälkeen mitään näin vakavaa suhdetta kenenkään kanssa. Poikani on nyt 5 vuotta.
Tapasin miehen kerran baarissa ja päädyimme hänen luokseen. viikonloppu meni mukavasti mutta sitten seuraavalla viikolla mies sanoi että tahtoo tavata minua mutta myös muitakin naisia. Tähän loppui meidän yhteyden pito. Hänene kanssaaan minä olen voinut olla ihan alusta lähtien oma itseni näyttää todellisen luonteeni ja nautin hänen kanssaan olemisesta vaikkakin sekis ei oikein ole sitä parasta mahdollista.
Mutta siis sitten tuosta noin 2-3kk:n päästä hän soitteli että voisikos tulla kahville. No siihen suostuin ja jutustelimme 5 tuntia. Siitä se sitten lähti taas. Hänellä on ollut ainakin kanssani erekstio ongelmia ja haluttomuutta. Juo runsaasti välillä alkoholia. mutta ei ole tippaakaan väkivaltainen tai uhkaava. Näyttää humalassa minulle myös sen herkän puolensa ja kertoo elämän paskimmista kokemuksistaan.
Hän häntä ja minua kuvaa sanonta että on rakentanut muurin sydämen ympärille ja sinne on toisen ihmisen hyvin vaikea päästä.
Minä näen hänsessä paljon samoja piirteitä ja epävarmuutta kuin aikaisemmin itsessäni erään miehen kanssa, mutta tuolloin minä heitin ns. pyyhkeen kehään liian hätiköiden ja sitä aikanani kaduin.

Tämän mieheni kanssa me tykkäämme touhuta ja tehdä silloin kun molemmilla on lapsivapaat olemme hänen luonaan ja pelleilemmä kuin kaksi lasta taikka teemme ruokaa.

Nyt minusta tuntuu että hän on palannut tuohon soutamis ja huopaamis aikaan ettei hän tiedä mitä haluaa. Minua pelottaa ajatuskin hänen menettämisestään, Pelkkä ajatus rupee ahdistamaan rinnassa.
Eilenkin hän antoi minulle 2 pusua ja seksistä ei ollut tietoakaan... hän ei halua ja minä haluaisin kokoajan...

olenko tulossa hulluksi ja mitä minun pitäisi tehdä??? auttakaa hyvät ihmiset tahtoisin rakentavia vastauksia.

Olen epätoivoinen ja ihan sekaisin kuten varmaan tuosta tekstistä selviää. Kysykää lisää niin kerron ajatukset on nyt niin jumissa ettei muuta tule mieleen.

Epäilen vieläkin että hän "etsii" jotakin toista naista elämäänsä sillä hänellä on vielä eräässä netin seuranhaku paövelimessa treffi-ilmoitus... Tästä en ole hänelle sanonut mitään että tiedän.

Viimeksi muokattu: