mitä teen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies yli 30v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies yli 30v

Vieras
Olen ollut naiseni kanssa yli 4vuotta yhdessä, ensinmäinen vuosi oli mahtava ,mutta sitten pikkuhiljaa intohimo ja hellyys katosi. Teimme eroa jo kerran tämän takia ,mutta rakastan häntä paljon saimme asiat kuntoon. Mutta nyt taas ollaan samassa tilanteessa Hän haluaisi erota ja minä en kun rakastan häntä todella paljon. En ymmärrä vaikka rakastan häntä mihin intohimo ja hellyys katoaa??? meillä kummallakin on stressaava työ ja minä olen pois kotoa paljon työn takia. Hän epäilee ,että taas käy samoin kuin aikaisemmin olen miettinyt tätä paljon ja haluan muuttaa asioita ettei näin enää käy. Haluan lapsia Hänen kanssaan mitä teen että Hän uskoo tämän????

Käy kaupasta sixpack mielioluttasi,huomenna tulee taas hyvä futismatsi telkkarista.Sano akalle et painuu muualle mököttämästä,nosta jalat pöydälle ja nauti.

Kasva isoksi ja herää todellisuuteen! Arki astuu väkisinkin kuvioihin ja intohimo ja hellyys laantuu. Tosin jos jaksaa työstää suhdetta eteenpäinkin, niin usein löytää erilaisen - jopa syvemmän - intohimon ja hellyyden. Toki stressi voi vaikuttaa jonkin verran, mut paljon on myös TAHDOSTA kysymys.

Kymmenen vuoden parisuhde itselläni takana ja välillä on ollut loivempaa tunnepuolella, mut sitten on taas ollut entistä kiihkeämpää niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. Pitää vaan ymmärtää, et nyt on taas tällanen kausi menossa.

Aika usein ihmiset luovuttavat heti kun tunteet tasaantuvat, mut jos aina tekee niin, voi lopulta jäädä luu käteen. Hurmos on väliaikaista ja kausittaista. Ja se on ihan normaalia.
Joskus intohimo/hellyys loppuvat kokonaan ja siinä ei auta kuin parinvaihto, mut silloinkin kannattaisi yrittää pidempään josko ne tunteet sieltä jostain löytyisivätkin.

Yhteistyössä