Mitä hassuja asioita uskoit lapsena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olin pösilö lapsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olin pösilö lapsi

Vieras
Minä esimerkiksi uskoin, että ennen vanhaan maailma oli mustavalkoinen, jokainen voittaa päävoiton jossain vaiheessa lotossa jos vain pelaa lottoa, aikuisena saan tehdä mitä vain itse haluan, aikuiset eivät kiusaa toisiaan, aikuiset tietävät kaiken, miehet ajavat autoa paremmin kuin naiset ja vain naimisissa ollessa voi saada lapsia ja silloinkin vain oman puolisonsa kanssa.

Mä luulin yhdessä vaiheessa että Pikku Kakkosen jälkeen pitää mennä nukkumaan, kun olihan siellä se Nukku-Mattikin lopussa. Ei meinannu uni tulla vielä 18.30 maissa.

Luulin että pitää ostaa Nalle Puh-lehdestä ym.muista lehdistä kaikki mainostuotteet, kun niissä luki "osta" ja oli tilauskuponkikin. Äiskä torppasi tuon luulon. :unsure:

hmm mä taisin jo kuulemma pikkasenna lenenllä vähän pää ylhäällä pilvissä ja ei oikeen kerennyt uskomaan mitään kai jokujääräpää luonne ja sitten jo pikaksena kadut vei ni mä en oikeesti muista tollasta et olsiin uskonut mihkään siis liitelin kyl jossain niinku mielikuvituksissa tai unelmissa en oikeen osaa sanoo mut helkatti oiskohan jo sillon skidinä pää alkanut täyttymään eri asioilla ja tunteilla . tykkäsin seikkailla autiotaloissa ja miekkailla mut ei sekään ollu sitä mit ätässä haettiin. niin tai hei helkatti ku mun on helppo oll ututustuu toisen tunteen kautta jos se on sopiva aina ollu mut sisi sitten osaa sillä järjen puoella ottaa vastaan siis ne heippa mä oo nrane tuolla paistaa aurinko oisko tähän voinu istua kun pitää aian eti kohdattaessa jotenkin päästä tunteeseen mukaan ja siksi oon vähän tönkkö niis mut sitä tunnettahan voi harjoitella kun kohtaa toisen siis miksi tunen epävarmuutta tästä asiasta ja pikkuhiljaa ne kaikki sitten tunnetaan paremmin vaikak uusi onki sooooriii mulal lähti ajatus selvittää yhtä kohtaamsi teoriaa :D.
niin sen jälkeen ei tunteissa enään jännitä kun alotetaan nist mene jankutamsieks phuk mut jees täähnä olikin auska topikki.

eiku joo dinosaurusten löytäjä

Yhteistyössä