Mitä helkattia mun henkan paketit on edelleen postissa???!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot

Vieras
Joo tilasin jo aikaa sitten ja kävin kattomassa hennesin sivuilta että missä paketit on
Kaikki jämähtäneet meidän paikkakunnan lajitteluun
ensimmäinen jo 10päivää sitten???!!!
toiset jo pari päivää sen jälkeen siis mitä vit???!!!
ja 3 pakettia tulossa

Niin mene ja tiedä toi on iso posti.Täytyy mennä noiden lappujen kans ja toivoo parasta.Tosiaan 3 pakettia näkyy lojuvan lajittelussa.Kaikki 3 lähetetty eripäivinä ja kaikki ne on mokannu jotenkin :=0

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
ne ei välttis näy ajan tasalla koneissa..eli mee kysyy ne voi olla sie sun paikassa jo mut koneelle kirjattu väärin.

Musta on outoa että mä olen saanut hakulaput kuitenkin mutta sivut näyttää ihan muuta :(

Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja paketien hakupaperit olen saanut :0

Jos olet saanut paketti noutuilmoitukset niin eiköhän ne sitten ole noudettavissa. Taitaa olla siellä sivuilla tiedot myöhässä.

Niin toivotaan että saan paketit kun se ei heillä näy sitten paikallispostissa että on ees heillä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja avee:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja paketien hakupaperit olen saanut :0

Jos olet saanut paketti noutuilmoitukset niin eiköhän ne sitten ole noudettavissa. Taitaa olla siellä sivuilla tiedot myöhässä.

Niin toivotaan että saan paketit kun se ei heillä näy sitten paikallispostissa että on ees heillä.

Eikös se nuotoilmoitus ole kuitenkin postin lähettämä, ei kai sitä ilmoitusta lähetetä ilman että paketti on saapunut sinne noutopaikkaan :)

ne ei välttis näy ajan tasalla koneissa..eli mee kysyy ne voi olla sie sun paikassa jo mut koneelle kirjattu väärin.

Musta on outoa että mä olen saanut hakulaput kuitenkin mutta sivut näyttää ihan muuta :(

Eihän ne laput tule, ennen kuin paketit on haettavissa. Ja eikö niiden pakettien kuulukin näkyä siellä postissa?

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

Eihän ne laput tule, ennen kuin paketit on haettavissa. Ja eikö niiden pakettien kuulukin näkyä siellä postissa?

joo tulee mutta seurantakoodit näyttää postin lajittelussa edelleen
ja ensimmäinen on jämähtänyt sinne jo 20päivä.
kyllä siin pitäisi olla saapunut toimipaikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
No jos oot saanu noutoilmoituksen, niin sen paketin voi hakea! Mene äkkiä ennen kuin laittavat takaisin, muistaakseni 14 pvää aikaa hakea.

Meen tänään kyselemään että mikä on homman nimi ja laitoin henkalle myös postia asiasta.

Yhteistyössä