mitä helposti kuori maksaa postissa ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?



vastaisitko ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?

Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?

Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.



..jumalauta.Huomasin kuoressa luki helposti. Siitä hokasin ja tää kuori kevyt.
Ja 3e pyysu pk
 
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?

Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.

Jos se myyjä on ilmoittanut postikuluksi 3e niin eipä siitä voi mun mielestä laittaa negaa vaikka lähettäis sen 70centillä.
Ostajahan tekee sen päätöksen että onko valmis maksamaan 3e postikuluja ko. tuotteesta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä

elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati
 
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä

elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati



Kysyin myyjältä yv ennen huutoa miten perustuu nuo 3e pk vastasi : Kuori siinä maksaa, silloin minua huijasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja postitäti:
20kpl paketeissa pieni kuori maksaa 80 senttiä kpl ja iso 1,80?kpl, postimaksu maksettu



Sain tuossa huutonetistä paketin pieni ja kevyt.pienestä seuraava koko ei a4 koko vaan pienempi.Myyjä veloitti 3e postikuluista.Siksi kysyin.Elikkä tämä maksaa todellisuudessa kuori o.80s ja postikulut jo siinä niinkö ?

Siis jos kyseessä oli paperiarkin puolikkaan kokoinen kirjekuori. Sen kappale hinta postikuluineen on 90 senttiä.
Paperiarkin kokoinen kuori, eli se isompi taas maksaa postikuluineen 1,80.
Kummassakin tapauksessa myyjä on huijannut sinua postikuluissa. Eli laita hänelle negaa palautteeksi.

Jos se myyjä on ilmoittanut postikuluksi 3e niin eipä siitä voi mun mielestä laittaa negaa vaikka lähettäis sen 70centillä.
Ostajahan tekee sen päätöksen että onko valmis maksamaan 3e postikuluja ko. tuotteesta.

Kyllä myyjälle ainakin voi huomauttaa asiasta.
Jos myyjä pyytää enemmän postikuluja mitä ne todellisuudessa on. Silloinhan on kyse huijauksesta.
Vai maksaisitko sinä postissa kolminkertaisen maksun vain siksi että postitoimihenkilö pistäisi välisumman omaan taskuunsa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä

elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati



Kysyin myyjältä yv ennen huutoa miten perustuu nuo 3e pk vastasi : Kuori siinä maksaa, silloin minua huijasi.

Totta toki huijasi.
Pyydät ylimääräiset pk´t takaisin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä

elä myyjää syytä, vaan ittees. sähän sen maksoit. olsit jättäny huutamati



Ainakin heitän sille meilin ja jätän palautteen antamatta kokonaan en laita yhtään mitään

Kysyin myyjältä yv ennen huutoa miten perustuu nuo 3e pk vastasi : Kuori siinä maksaa, silloin minua huijasi.

Totta toki huijasi.
Pyydät ylimääräiset pk´t takaisin.

 
Tuo 3 e ei ollut kohtuullinen, eli ainakin jonkin viestin laittaisin myyjälle.

Negatiivista et kyllä voi antaa, koska ostaja hyväksyy huudollaan ilmoituksessa annetut postikulut. Tiesit jo huutaessasi, että joudut maksamaan 3 e postituksesta.

Mielestäni on aivan kohtuullista ottaa esim. 1 e pienestä Helposti-kuoresta, koska myyjä joutuu sijoittamaan 20 Helposti-kuoreen, vaikka ei voi olla varma, onko niillä käyttöä. Sen sijaan tuo 3 e on liikaa.
 
0.90c on kyllä väärin veloittaa 3.00e pk huh.Noin en kyllä menettele itsekkään kun käytän noita helposti kuoria.Joillakin on tyyliä ottaa vähän ylimääräistä.Mikä ei oo kiva juttu.Kokematon ei noita pk aina ymmärrä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Lisään vielä, helpostikuoret myydään paketeissa. Pienet kuoret maksavat 19 euroa paketti. Paketissa on 20 kuorta. Ja kun summan jakaa kuorta kohden, hinnaksi tulee 90 centtiä.
Itse velotan sen 90 senttiä huutajalta. En mitään extra-kuluja.



ja tää kuori on a4 kokoisesta puolet ei postikortin kokoinen , helv myyjä

ihme vinku iita.elämä kaatuu pariin euroon hoh hoh
 
Eikö toimituskuluihin voi kuulua muutakin kuin postimaksu? Entä jos myyjä asuu jossain peräkylillä ja lähin postilaatikko 20km päässä. Tällöin 20km matkaan menee bensaakin jo.

 

Yhteistyössä