Mitä hemmettiä... HobbyHallin tilaus tulee miljoonassa erässä :O

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Siis on se nyt hemmetti. Tilasin semmosen lasten leluarkun, se tuli ymmärrettävästi omana lähetyksenään. Mutta samassa tilauksessa oli kolme mattoa, verhot, kaksi paria tyynynpäällisiä... Ensin tuli se arkku, nyt tuli verhot ja yhdet tyynynpäälliset. Matot ja muut uupuu vielä. Mä kun odotin että pääsen sisustamaan kerralla uusiksi... :| Eikä silloin tilaushetkellä ollut mitään mainintaa tämmösestä. Vaan siinä oli että toimitusaika on noin viikko, sillä kaikkia tuotteita oli varastossa... Vain arkku tuli viikon sisällä :(

Anoppi tilasi meille toissa jouluksi lahjaksi hobbarista päiväpeitteen, verhot, tyynynpäälliset ja jotain muuta vielä lisäksi. Sama juttu, tulivat tipoittain, hyvä kun ei verho per lähetys, mutta melkein. Ja samaa on valittanut tosi monet. Että ei mikään uusi ongelma hobby hallissa tuo, kumma, ettei asialle tehdä mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:
Anoppi tilasi meille toissa jouluksi lahjaksi hobbarista päiväpeitteen, verhot, tyynynpäälliset ja jotain muuta vielä lisäksi. Sama juttu, tulivat tipoittain, hyvä kun ei verho per lähetys, mutta melkein. Ja samaa on valittanut tosi monet. Että ei mikään uusi ongelma hobby hallissa tuo, kumma, ettei asialle tehdä mitään...

Just :( Mulle on aina ennen tulleet kaikki oikein mallikkaasti :o Rasittavaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Hobbarilla taitaa vieläkin kusta asiat aika pahasti. :/ Sen takia en oo sieltä mitään uskaltannu tilatakkaan.

Hanurista. Ei se ottaisi näin paljoa aivoon, jos olisivat siinä tilauksen yhteydessä, siinä vahvistuksessa mikä tulee sähköpostiin, sanoneet että tuotteet postitetaan erissä... Mutta ei kun oikein mainittiin että toimitus viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Hobbarilla taitaa vieläkin kusta asiat aika pahasti. :/ Sen takia en oo sieltä mitään uskaltannu tilatakkaan.

Hanurista. Ei se ottaisi näin paljoa aivoon, jos olisivat siinä tilauksen yhteydessä, siinä vahvistuksessa mikä tulee sähköpostiin, sanoneet että tuotteet postitetaan erissä... Mutta ei kun oikein mainittiin että toimitus viikossa.
Mä oon aina ollu tyytyväinen hobbariin mitä sieltä oon tilaillu,mut tän uudistuksen myötä siellä ei vieläkään näytä homma toimivan alkuunkaan. :/

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:

Mä oon aina ollu tyytyväinen hobbariin mitä sieltä oon tilaillu,mut tän uudistuksen myötä siellä ei vieläkään näytä homma toimivan alkuunkaan. :/

Ai siellä on joku uudistus ollut... En mä oo tiennyt.
Siitä on kyllä aikaakin kun oon viimeks sieltä tilannut, mutta sillon toimi systeemit ihan hyvin.
Oon mä sieltä useasti jotain tilannut, mutta viimeisimmästä kerrasta ennen tätä on jo tovi...

Yhteistyössä