Mitä hemmettiä mä teen! Joudun kohta ruuan takia suljetulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En pysty keskittymään MIHINKÄÄN muuhun kuin ruuan ajatteluun ja himoitsemiseen. Olen laihduttanut pari vuotta. mittani ovat nyt 170/59. Aivan liikaa vieläkin. Olen nyt nimittäin sortunut ja vetänyt pari kk naamariin kaiken mahdollisen syötävän mitä on tarjolla! Oloni on kuin syöttöporsaalla. Viikon olen nyt joka ilta päättänyt että HUOMENNA aloitan niukan syömisen. Tänäänkin söin kuitenkin aamupuuron,jukurtin, 2 lämmintä ruokaa.. ja pellillisen mokkaruutuja kun tuli niin himot. Vedin ne märy kurkussa naamaani, en halunnut syödä, ei tehnyt mieli syödä, oli vain pakko. Yritin oksentaa, mutta siitä ei tule ikinä mitään.. Koitan ainakin vartin, mutta ulos ei tullut paljon yhtään mokkaruutuja vaan jotain aikasempaa moskaa. Nyt ahdistaa..itkettää ja vituttaa.. Mitä teen! Miten saan itsekuria.. Elämäni pyörii vain ruuan ympärillä. Illalla haluan mennä aikaisin nukkumaan vain siksi että olisi pian aamu ja pääsisin syömään puuroni. Sitten kun se on syöty, odotan vain että tulisi lounas aika.. yleensä nukun vielä aamupäivän että kello olisi pian 11. Ruoka hallitsee siis elämääni täysin enkä jaksa tätä enää.. :'(

Sä tarviit nyt apua. Ensinnäkin, oot todellakin normaaliapainoinen.
Ruoka ei saa noin hallita elämää eikä terveellinen laihdutus onnnistu niukalla syömisellä.
Hakeudu oikeasti lääkäriin, ei varmasti ole hyvä olo noin :hug:

...oletko mielestäsi lihava? Olen saman pituinen kuin sinä mutta painan 62.7kg, olen mielestäni ihannepainoinen, ehkä hiukan liian laiha. Mee hakee apua jos ei ala helpottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
tuttua tekstiä. paitsi että mä saan oksennettua. mut iltasyömisiä en oksenna, vaan ne mitä oon päivällä syöny. siks en laihdukaan ja kierre jatkuu

Käyppäs sinäkin lääkärissä, ennenkuin on liian myöhäistä :(

Niin tuttua, mulla myös täysin hallitsematonta syömistä aina ajoittain, varsinkin kun on stressiä ym. Kaikki ajatukset ruuassa, ja ruokaan täysin kieroutunut suhde ja ajatusmaailma. Oletko ajatellut hakea ulkopuolista apua? Olen itse käynyt psykologilla keskustelemassa ja minulle on näin aluksi haettu "lempeitä muutoskeinoja" esim. vaihtoehtoista tekemistä ym.

Tsemppiä kovasti!

Olen todellakin mielestäni lihava. Haluaisin ainakin sen 9 kiloa pois, että voisin olla tyytyväinen.
En haluaisi mennä lääkärille.. :( Tiedän kyllä että olen aika masentunut, mutta se johtuu ruuasta. Se on niin paha pakkomielle minulle. Miten hemmetissä oppisin suhtautumaan ruokaan normaalisti? Ja se on totta että minulla ei ole todellakaan hyvä olla näin.. Mutta uskon että kaikki olisi helpompaa kun oppisin syömään vähemmän ja tuntisin itseni hoikaksi..

söin jätskiä ku se oli helppo oksentaa ulos, pehmeää vaahtoa. dietorelleja vedin 3pussia ja päälle pullo light limsaa. maha meni sekaisin ja ripuloin vatsan tyhjäksi. minullakaan ei ollut ylipainoa. tämä 10v sitten. otin eron (ei ollut lapsia) uusiin naimisiin ja nyt 2 lasta. elämänmuutos auttoi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
...oletko mielestäsi lihava? Olen saman pituinen kuin sinä mutta painan 62.7kg, olen mielestäni ihannepainoinen, ehkä hiukan liian laiha. Mee hakee apua jos ei ala helpottaa...

Eli olet kovaa vauhtia sairastumassa anoreksiaan, sen asian kanssa ei sitten ole leikkimistä. Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon tai lähimpään syömihäiriökeskukseen, tässä yksi;

Syömishäiriökeskus
Fredrikinkatu 20 A 10 00120 HELSINKI
puh.09 5662198

http://www.syomishairiokeskus.net/

Yhteistyössä