Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Oletko jo soittanut mihinkään?Meillä oli paikallis lehdessä tälläinen uutinen ei varmana ole sun mies mutta tuli vain mieleen kun tätä luin..
Nuori mies jäi junan alle sunnuntain vastaisena yönä Vantaan Tikkurilassa. Onnettomuuden uhri vietiin sairaalaan, mutta hänen vammoistaan ei ollut yöllä tarkkaa tietoa.
Vuonna 1986 syntynyt vantaalaismies oli hieman puolenyön jälkeen kävelemässä Tikkurilan aseman läheisyydessä junaraiteiden välissä, kun hän jäi juuri asemalta lähteneen junan alle.
Tapahtumahetkellä junan vauhti oli hiljainen. Turmapaikan kohdalta raiteet olivat aidatut. Vantaan poliisi tutkii onnettomuuden syytä
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Nyt on kyllä sellanen olo, et jotain ois sattunu, ku ei oo Säästöpossu tullu mitään kertoo :|
samaa toivon mä.. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja kissamamma:Toivottavasti mitään ei ole sattunut =) :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:ukko oli eilen juhlimassa sen ystävien kaa, se oli ottanut aika paljon ja kolmen aikoihin ne oli lähdössä baarista. puoli neljältä sen kaveri soitti mulle ukon puhelimesta ja kertoi et mun ukko oli "hävinnyt", se oli vissiin lähtenyt kävelee ja puhelin oli jäänyt sen kaverin taskuun. sillä oli kuitenkin lompakko itse nii ajattelin et se pääsee ainakin taksilla kotiin. Mutta se ei ole vielä tullut kotiin :/ tästä on nyt yli 4 tuntia nii missä helvetissä se on!? Ja mulla on sellanen tunne et jotain on nyt tapahtunut :'(
tää odottaminen on ihan kauheeta.....
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:Taisi olla Säästöpossun mies se Tikkurilassa junan alle jäänyt... =(