mitä hemmettiä!? Pillereiden lopettamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miumiu

Vieras
Minä oon vuoskauet syöny Femoden-pilsuja. Ja nyt lopetin ne Joulukuun alussa. Ihan sen takia, että en enää halua mitään "ylimääräistä" hormonia kehooni, ja pari muutakin syytä löytyy.

Mutta siis, menkat tuli toki silloin kun viimeisen laatan lopetin, ajallaan. Mutta nyt ei oo kuulunu! Raskaana en voi olla, koska mies on ollut reissuhommissa ja seksiä en noiden menkkojen jälkeen ole harrastanut.

Mutta onkos muilla mennyt kierrot sekaisin pilsujen lopettamisen jälkeen? Ja jos on, niin miten pitkään tätä on odotettavissa? Suunnilleen ainoa haittapuoli pillereiden lopettamisessa siis nyt tämä, että niiden aikana ainakin tismalleen tiesi, milloin menkat alkaa..Pöh.

Mä lopetin pillerit marraskuun lopulla ja nyt vedellään kp 58.
Mullekin sanottiin terkkarista, että 4 kuukauttakin voi mennä ennenkuin hormonit tasaantuu...sitä odotellessa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kääkkis:
Mä lopetin pillerit marraskuun lopulla ja nyt vedellään kp 58.
Mullekin sanottiin terkkarista, että 4 kuukauttakin voi mennä ennenkuin hormonit tasaantuu...sitä odotellessa :headwall:

Ei jufernautsis!!! OIKEESTIKKO!?
No kuinkas, kun meillä nyt siis aiotaan hoitaa jatkossa ehkäisy kumiukoilla, niiin jos ei menkkoja kuulu? Tarkoittaako se raskaustestiä kerran kuussa, ihan vaan varmuuden vuoksi. Ärh!!

Yhteistyössä