Mitä hittoa mä nyt teen?!? SI sairastaminen+rokotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv32

Vieras
Eli huomenna tulee pikatestin tulos (joka kuulemma ei ole kovin luotettava, sanoi hoitaja.)
Ja sitten huomenna on myös mahdollisuus ottaa rokote.

Joten jos onkin, että olen sairastanut kannattaako edes mennä silloin piikille?

Virallinen tulos tulee kahden viikon päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja no ei:
Jos tulos on positiivinen niin mikäs järki sitten enää on rokotetta ottaa kun sun kehossa on jo ne vasta-aineet?

Joo, mutta hoitaja sanoi ettei tuo pikatesti ole luotettava..
Hemmetti koko touhua.! Miks edes teettävät sen jos luotettava tieto tulee vasta silloin kahden viikon päästä!

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Niin eihän siitä haittaakaan ole vaikka ottais rokotteen. Niinhän luultiin tämän tänään kuolleen 18-vuotiaankin kohdalla. Oli saanut torstaina rokotteen ja ....

Joo, mutta oli sairaus pohjalla.
Älä lietso.

Hitto tää on hauskaa, jos rokotteen jälkeen kuolee niin sitten se johtuu sairaudesta taustalla, mutta kun kaksi vaikeasti syöpää sairastanutta ja yksi 25vuotias vakavasti sairas kuolee kun heillä on OLLUT possunuha niin siitähän se johtuu :D :D :D ihanaa tää ihmisten aivopesu!

Kato mtv3:sen nettisivut. Siel on juttuu siitä minkälaista rokotetta olis pitänyt tilata suomeen raskaana oleville. Ja nyt sit huomataan asia kun piikit on jo jaettu. nyt mua ahdistaa.

Jaahas on sitten näemmä poistettu kolmosen nettisivuilta se uutinen jossa kerrottiin, et se suomessa annettava rokote on vääränlainen raskaana oleville.
Huomasko joku sen saman uutisen, jonka minä sieltä sivulta luin. Miksiköhän se sieltä on poistettu???? Mikäli joku nyt löytäis sen jutun saisinko mä sen linkin??

Alkuperäinen kirjoittaja kuin myös:
Kato mtv3:sen nettisivut. Siel on juttuu siitä minkälaista rokotetta olis pitänyt tilata suomeen raskaana oleville. Ja nyt sit huomataan asia kun piikit on jo jaettu. nyt mua ahdistaa.

siis mä katoin ne ja siitähän oli juttua jo että suomi säästi allergikoiden jne.. suhteen myös..
Juttua en löytänyt sieltä, mutta keskustelua siitä on ollut :/

Rokotusta olen siis pyrkinyt välttämään.. mutta toisaalta pelottaa kun niin viimesilläni olen.

Yhteistyössä