Mitä hittoa mä teen? :D Ääni pois/työtarjous

Cecilia Algotsdotter

Aktiivinen jäsen
26.09.2011
1 852
1
36
Hitto et osaa oikeaan aikaan tulla sairastuminen. :D Mulla on siis ääni pois, ei oikein pihahdustakaan tule, ja on puhumiskieltokin ainakin huomiseen asti, luultavasti en kuitenkaan saa ääntä huomennakaan vielä vaikka yrittäis. No, eikös mulle nyt sitten soiteta yhdestä työpaikasta :D En vastannut kun ei voi, mutta sieltä oli jätetty vastaajaan viesti, että olis pitempiaikaista sijaisuutta tarjolla ja kysytty mun kevään aikataulusta. Soittaja myös pyysi siis soittamaan takaisin. Mut en mä nyt voi :O Mielellään soittaisin ja keskustelisin asiasta ja menisin tosiaan ehkä töihinkin, jos työajat ja sijaisuuden pituus on ok. Mut.. :O nyt mä sit en vaan soita ja ne luulee etten ole kiinnostunut? :( vai mitä?

Onko sulla ketään ystävää, puolisoa tai sukulaista joka vois soittaa sun puolesta? Onko saatavilla kännykkänumeroa (tekstari) tai sähköpostia? Noilla konstein voi olla vaikeaa tehdä vaikutusta, mutta parhaassa tapauksessa saat käännettyä vaikeuden vahvuudeksesi :)

[QUOTE="hepokatti";25655354]Niin tyhmältä kun kuulostaakin niin eikö joku voisi soittaa sun puolesta ja selittää tilanteen?[/QUOTE]

Niin... vois kai tietty :p Mä en vaan keksi kukaan, en nyt ihan heti ole tapaamassa kuin omat lapseni ja niiden päiväkodin henkilökunnan. Ehkä joku naapuri... mitähän ne sanois kun mä menisin lapun kanssa ovelle et hei voitko soittaa yhden puhelun :D

Onko sulla ketään ystävää, puolisoa tai sukulaista joka vois soittaa sun puolesta? Onko saatavilla kännykkänumeroa (tekstari) tai sähköpostia? Noilla konstein voi olla vaikeaa tehdä vaikutusta, mutta parhaassa tapauksessa saat käännettyä vaikeuden vahvuudeksesi :)

Totta. Ko. ihmisellä on varmaankin sähköposti, ja kun on kyse kaupungin paikasta, niin se on helppo päätelläkin, mutta kun hänen nimensä oli sen tyyppinen, etten voi olla varma sen kirjoitusasusta, niin en mä voi olla varma että se menee oikeaan osoitteeseen se sähköposti. :p Hankalaa. :D No, ehkä tää jotenkin ratkeaa.

No googleta sen nimellä? Jos on kaupungin paikka, niin hirveän usealla on kuitenkin tiedot netissä. Tai pistä se numero vaikka Eniroon, niin saat nimen oikean kirjoitusasun ja sitten googletat sillä.

[QUOTE="vieras";25655405]No googleta sen nimellä? Jos on kaupungin paikka, niin hirveän usealla on kuitenkin tiedot netissä. Tai pistä se numero vaikka Eniroon, niin saat nimen oikean kirjoitusasun ja sitten googletat sillä.[/QUOTE]

No totta, tätä vois koittaa. :) Eipä tullut mieleen :ashamed:

Minä olen pistänyt naapurin jututtamaan isännöitsijää ( ihan erityyppisessä asiassa kuin sinun, ei ns. noin tärkeä asia) kun olin äänetön ja puhekiellossa. Ja naapuri luki kiltisti saneluni mukaan asian.
Eikös siellä ole mukavia naapureita, pyytäisit jotakin soittamaan ja tätä työtarjouksen lähettäjäöä lähettämään sinun s-postiosoitteeseesi omansa, jotta voisit ensin s.postilla vastata ja kertoa aikataulustasi.

Tai niin, oletko kiinnostunut tarjoksesta.

Minä olen pistänyt naapurin jututtamaan isännöitsijää ( ihan erityyppisessä asiassa kuin sinun, ei ns. noin tärkeä asia) kun olin äänetön ja puhekiellossa. Ja naapuri luki kiltisti saneluni mukaan asian.
Eikös siellä ole mukavia naapureita, pyytäisit jotakin soittamaan ja tätä työtarjouksen lähettäjäöä lähettämään sinun s-postiosoitteeseesi omansa, jotta voisit ensin s.postilla vastata ja kertoa aikataulustasi.

Tai niin, oletko kiinnostunut tarjoksesta.

No olen mä joo kiinnostunut :D Riippuu vähän siitä milloin se sijaisuus alkaisi ja päättyisi, sit pitäis vaan tehdä koulun suhteen hiukan ratkaisuja :p Mutta siis joo, olen kiinnostunut :) Täytyy varmaan miettiä tuota sanelua, yritin googlata nimen, mutta siitä löytyi molempia kirjoitusasuversioita eikä oman kaupungin sivuilta mitään :D

Sekin on ihan mielenkiintoista, että millä ihmeellä mä huomenna soitan lääkäriin ja varaan aikaa. :p Lauantaina kävin päivystyksessä niin ei tarvinnut paljon soitella, sain sairaslomaa huomiseen asti ja lääkäri sanoi että tuu sitten uudestaan jos ei tule ääni takaisin. No tuun tuun mut millä ihmeellä :O

Yhteistyössä