J
justjoo
Vieras
Meillä oli alunperin 2 kissaa. Toinen jouduttiin antamaan meidän porukoille maalle, koska ei enää viihtynyt sisäkissana. Ja mieskin inhosi sitä, kun hyppi pöydille joka välissä, kusi kaikki paikat vaikka mitä yritettiin jne. Annettiin se siis meidän porukoille maalle ulkokissaksi. Äidilläni on astma, mutta hän itse halusi kokeilla josko se kissa pärjäisi pelkkänä ulkokissana. Siispä vietiin kissa sinne. Niillä sitten ote kuulemma lipsui, ja päästivät kissaa sisälle useita kertoja päivässä. Kissa siis oppi siihen, että kun halusi sisälle, pääsi ja kun halusi ulos, pääsi ulos tekemään tarpeensa jne. Kaikki merkkailut ja pöydällä hyppimiset jäi sikseen.
Nyt sitten, äitini ilmoitti, että hänellä on astma pahentunut niin, että kissalle on löydettävä uusi koti, heti. Huomiseen antoi aikaa, muuten.... En halua edes sanoa ääneen
Mitä hemmettiä mä teen sille kissalle??? Ei se enää täällä meidänkään nurkissa pysty olla, koska huutaa sitten ulos koko ajan, turhautuu ja sitten pian alkaa taas ne merkkailut jne. Mies ei halua sitä tänne. Kuulemma nyt riittää tuo yksi kissa.
En ikinä, unohda sitä, miten äitini tässä toimi. Ensin halusi kokeilla ulkokissaksi, sitten päästivät sisälle ja astma paheni ja nyt ovat lopettamassa
Ihan hyvin olisi voinut olla pelkkä ulkokissa siellä, koska tietä ei mene lähellä, navetassa on lämmin, mutta ei, piti totuttaa ja päästää se siellä sisälle ja tässä sitä ollaan!
Nyt sitten, äitini ilmoitti, että hänellä on astma pahentunut niin, että kissalle on löydettävä uusi koti, heti. Huomiseen antoi aikaa, muuten.... En halua edes sanoa ääneen
Mitä hemmettiä mä teen sille kissalle??? Ei se enää täällä meidänkään nurkissa pysty olla, koska huutaa sitten ulos koko ajan, turhautuu ja sitten pian alkaa taas ne merkkailut jne. Mies ei halua sitä tänne. Kuulemma nyt riittää tuo yksi kissa.
En ikinä, unohda sitä, miten äitini tässä toimi. Ensin halusi kokeilla ulkokissaksi, sitten päästivät sisälle ja astma paheni ja nyt ovat lopettamassa