mitä hittoa tää on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AavikonNorsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AavikonNorsu

Vieras
n.kk sitten lapsi oksensi ekan kerran elämässään aika paljon mutta vain kerran, nyt se oksensi taas..heräs täristen ja itkien ja oksens..vähän tosin..tosi paljon vähemmän kun viimeks mut onko normaalia???? :o :o :o

Meillä samanikänen lapsi ja on ainaki 4 kertaa oksentanut silleen, että vain kerran (ja aina sänkyyn). Lopulta huomasin, että johtu kakan punnertamisesta :/ (hällä oli joka kerta vaipassa kova koppura kun tuo oksentaminen oli tapahtunu).

Musta on normaalia.Meillä oli tollasta joskus toissa vuonna kanssa,käytin lääkärissäkin.Meillä yhtäkkiä heräs yöllä,oksu tuli ja seuraavana päivänä ei mitään.Ja oli meillä oikee oksutautikin siinä kolmeen otteeseen.Sit jos se jatkuu, varmaan olis hyvä käyttää lekuris,seuraile.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta on normaalia.Meillä oli tollasta joskus toissa vuonna kanssa,käytin lääkärissäkin.Meillä yhtäkkiä heräs yöllä,oksu tuli ja seuraavana päivänä ei mitään.Ja oli meillä oikee oksutautikin siinä kolmeen otteeseen.Sit jos se jatkuu, varmaan olis hyvä käyttää lekuris,seuraile.

ok :|

Päänsärkyä? Migreeniä voi olla hyvinkin pienillä jo ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

nokun se sanoo mule välillä että päätä särkee äiti, mutta oon luullu et matkii muo joka hyvinkin mahdollista kun välillä oon sanonut että tyttö kuulee kun sanon että päätä särkee

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Päänsärkyä? Migreeniä voi olla hyvinkin pienillä jo ja mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

nokun se sanoo mule välillä että päätä särkee äiti, mutta oon luullu et matkii muo joka hyvinkin mahdollista kun välillä oon sanonut että tyttö kuulee kun sanon että päätä särkee

Meillä lapsi oireili näillä huonovointisuuskohtauksilla/oksentamisella jo 3 v lähtien. 5v sai migreenilääkityksen. Lastenlääkäri sanoi, että jo pienemmilläkin voi olla migreeniä, varsinkin, jos lähisuvussa sitä on muillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:

Meillä lapsi oireili näillä huonovointisuuskohtauksilla/oksentamisella jo 3 v lähtien. 5v sai migreenilääkityksen. Lastenlääkäri sanoi, että jo pienemmilläkin voi olla migreeniä, varsinkin, jos lähisuvussa sitä on muillakin.

ei olem mutten heti huomenna kipitä lääkäriin..seurailen..jos tää vielä jatkuu esim enskuussa taas niin samantien kyllä sitten..outoa..et tasan kuukauden välein tuli tää..oksensi ja kävi hyvin mielin nukkuu :o

Yhteistyössä