Mitä hittoa teen; olen kännissä ja mies tulee pian kotiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jep, just näin, olen humalassa vaikka lapset on kotona, kyllä. No, humalani määrä ei ole todellakaan niin merkittävä että siitä lapsille olisi haittaa mutta itselleni todellakin on!![/quote]

eikö lapsille ole haittaa??? mun mielestä on, jos ainoa aikuinen on kännissä joka pitäs olla lasten kanssa .hei haloo jotakin paljon pielessä. ei lasten kanssa olla juovuksissa!!! voi sattua vaikka mitä...esim joku tapaturma lapselle pitäs äkkiä mennä lääkäriin mut millä mennä ,ei ainakaan omalla autolla kun äiti on kännissä. ja on siellä lekurissa sit kiva selitellä miks haisee viinalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vihainen:
Jep, just näin, olen humalassa vaikka lapset on kotona, kyllä. No, humalani määrä ei ole todellakaan niin merkittävä että siitä lapsille olisi haittaa mutta itselleni todellakin on!!

eikö lapsille ole haittaa??? mun mielestä on, jos ainoa aikuinen on kännissä joka pitäs olla lasten kanssa .hei haloo jotakin paljon pielessä. ei lasten kanssa olla juovuksissa!!! voi sattua vaikka mitä...esim joku tapaturma lapselle pitäs äkkiä mennä lääkäriin mut millä mennä ,ei ainakaan omalla autolla kun äiti on kännissä. ja on siellä lekurissa sit kiva selitellä miks haisee viinalle.[/quote]

No niin no mun auto on muutenkin kyllä korjauksessa etten sillä joka tapauksessa ajais ja eipä sen miehen työ nyt niin elintärkeetä ole etteikö heti meidän luokse pääsis jos joku lääkärikeikka tulis.. Ja viinalle en haise, toki alkoholille mutte ainoastaan lonkeroa olen juonut, yhtä paha kai sekin, en puolustele itseäni ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
töissä?

En vielä käy, kohta aloitan kyllä työt, joten luulisi juomisenkin siihen loppuvan vai kuinka?? :0

niin eräs tietämäni tapaus ei ole lopettanut juomista, vaikka käy töissä.
Mietippä vähän sulla on ollut paha päivä töissä kaikki menee pieeen. Jos kerta olet noin heikko luonne niin voitko olla ottamatta huikkaa? Eikö olisi parempi hakeutua hoitoon?

En voi kun sääliä sua ap. Olet itsekeskeinen saamaton... Ruikutat täällä omaa pelkoasi miten miehesi reakoi juomiseesi. Miehenäsi ottaisin lapset ja jättäisin sinut. Sinä olet tuhon oma jos, et tee jotain juomisellesi siitä kärsii kaikki. Usko tai älä lapsesi kärsii näkisit sen jos itsesääliltäsi huomisit. MIKÄÄN MAAILMASSA EI OLE NIIN P.... ETTÄ PITÄÄ TUHOTA AVIOLIITTO JA VIATTOMIEN LASTEN ELÄMÄ. Tiedän mistä puhun... Voi lapsi parat.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vihainen:
Jep, just näin, olen humalassa vaikka lapset on kotona, kyllä. No, humalani määrä ei ole todellakaan niin merkittävä että siitä lapsille olisi haittaa mutta itselleni todellakin on!!

eikö lapsille ole haittaa??? mun mielestä on, jos ainoa aikuinen on kännissä joka pitäs olla lasten kanssa .hei haloo jotakin paljon pielessä. ei lasten kanssa olla juovuksissa!!! voi sattua vaikka mitä...esim joku tapaturma lapselle pitäs äkkiä mennä lääkäriin mut millä mennä ,ei ainakaan omalla autolla kun äiti on kännissä. ja on siellä lekurissa sit kiva selitellä miks haisee viinalle.[/quote]

Ja kaikilla äiteilläkö on ajokortti??!!

muuten täysin totta, pitää mennä kaikissa asioissa hyvin, ettei sitä alkoholia tee mieli. Mutta helposti kyllä tekee, jos vaikka töissä jotain tai lasten kanssa... eli vaikeaa se on, olla ilman.
Pitää lopettaa aivan kokonaan, et saa edes maistaa.
Itse olen yrittänyt kehitellä harrastuksia, niin ei edes jaksa ajatella juomista.
Ja säännöllinen syöminen myös auttaa!
Koita ap lopettaa!

Yhteistyössä