Mitä hittoo mun pitäs ton kaverin koiran kans tehä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Champion
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Champion

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
4 115
0
36
Pirkanmaa
Kun se on sisäsiisti koira mutta aina kun se tulee meille niin se kusee joka ikisen maton ja nyt kävi vielä olkkarissa paskallakin! Mä en tajua! Kaverin koirat nyt hoiossa ja noi muut ei tee mitään sisälle ja omatkin kaks koiraa sisäsiistejä. Tuuppasin sen piskin saunalle etten väännä siltä niskoja nurin..

Mua raivostuttaa kun me ei keksitä mitään syytä miksi se käyttäytyy noin täällä joka kerta. Ainakin kun pitää makkarin oven kiinni niin se ei mee kuseen meiän sänkyyn kuten yleensä. Inhottaa ottaa tollasta piskiä hoitoon.. :headwall: Muuten se on kyl ihan kiva koira.

Jospa se on sellainen hermokimppu, mikä ei siedä muutoksia?!

Meidän kaverin koira tuppaa olemaan sellainen ja se on tosi ahdistunut meillä ollessaan.
Viime viikonloppuna oli meillä hoidossa, niin se sai keskellä yötä hirveän hälyytyshaukkuhepulikohtauksen, osasin ounastella sitä kun se on tehnyt sitä ennenkin ja käytin kaverin koulutuspantaa koiran hiljentämiseksi.
Niin ja yön aikana oli käynyt kusemassa lattialle, senkin osasin aavistaa, koska edellisellä kerralla olohuoneesta löytyi tortut.

Yhteistyössä