Mitä hoitopaikkaan collegehousujen tilalle?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Siis pojalle. Katselin taas collegehousuvalikoimaa kaupassa ja mallit/värit/koot ovat kiven alla.

Mitä teidän pojat käyttää hoidossa collareiden tilalla ja erityisesti, mistä te olette niitä ostaneet? Minä tiedän että pehmeitä housuja pitäisi löytyä (joustovyötärö ennen kaikkea, ei mitään keinokuituverkkareita), mutta mistä ihmeestä? H&M:llä on farkkuja - ei todellakaan hyvä. Lindexiltä löytyi velourhousut. Legolta ostin kesällä jotkut pehmeämpää kangasta olevat housut. Mutta jotenkin tuntuu valikoima olevan ankea.

Vinkkejä ja linkkejä ja ideoita otetaan vastaan.

Oletko käynyt KappAhlista katsomassa? =) Itse ostan lähes kaikki vaatteet Lindexiltä ja siellä onkin tosi kivoja, pehmeitä housuja mutta kun ei ole yhtään poikaa niin ei ole tullut niitä poikien vaatteita katsottua. Tytöille siis löydän sieltä kivoja vaatteita missä mukava liikkua, mutta myös KappAhlista olen jotain löytänyt =)

itse olen myös tosiaan kissojen ja koirien kanssa etsinyt collareita 4 vee pojalle. EI YKSINKERTAISESTI LÖYDY MISTÄÄN MUUALTA KUN KIRPPIKSELTÄ!!! Laittakaa hei vinkkejä kehiin jos joku tietää kauppoja mistä noita edullisesti löytää..

Vink vink mä ostan paljon pojalle housuja H&M:n ja Lindexin "tyttöjen puolelta"! Löytyy niitä ihania resorivyötärö-trikoohousuja, joissa suorat lahkeet. Vihaan resoreita lahkeensuussa :)

Munkin mielestä pojille valikoima on aika heikko nykyään vrt. tyttöjen valikoimaan. Mä ostin ihan perus collarit l&b.ltä sitten, kivan näköisiä plyysihousuja puolestaan etsin minä tuolle pojalle. Tytöille kyllä löytyy...

Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi harmaana:
Vink vink mä ostan paljon pojalle housuja H&M:n ja Lindexin "tyttöjen puolelta"! Löytyy niitä ihania resorivyötärö-trikoohousuja, joissa suorat lahkeet. Vihaan resoreita lahkeensuussa :)

Mä en kyllä laittais niitä pojille, mun mielestä tyttömäisiä pojan jalkaan ja kapeampaa malliakin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi harmaana:

Makuja kun on monia,niin mä sitten taas inhoa niitä,on mun mielestä hankalia käytössä. :D

L&Bn bootlegs housut on ihan ykköset! joo musta aika hintavat, mutta kyllä ne sitten kestääkin, mä oon vaan pessyt ja pitänyt niitä, eivätkä ole menneet miksikään, ei edes haalistu. poikakin tykkää niistä, istuvat hyvin ja ovat siistin näköiset, säilyttävät ryhtinsä.

pari paitaa on tullut testattua kans, mutta noita samaisia BOOTLEG housuja oon nyt ostanut tytöllekin ja sit hän saa periä veikan vanhat. todella lämmöllä suosittelen!!
(joissain mallissa oli vähän levenevät lahkeet, ja toisissa ei)

Meillä on ollut parit Tutan puuvillahousut. Mies on tainnut ne Stockalta ostaa aikoinaan. Adidaksella on ihania pehmeitä collegepöksyjä, väreissä ei ole hurraamista mutta pehmeys ajaa värityksen ohi :D Benettonilla on myös suht värikäs valikoima tai siis ainakin ollut collegepuvuissa (en ole pitkään aikaan katsonut niitä ).

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Meillä on ollut parit Tutan puuvillahousut. Mies on tainnut ne Stockalta ostaa aikoinaan. Adidaksella on ihania pehmeitä collegepöksyjä, väreissä ei ole hurraamista mutta pehmeys ajaa värityksen ohi :D Benettonilla on myös suht värikäs valikoima tai siis ainakin ollut collegepuvuissa (en ole pitkään aikaan katsonut niitä ).

Mikä on benettonin collareiden pesuaste? Mä ostin joskus vauvan potkupuvun sieltä ihan college kangasta ain ja järkytyin, kun pesuaste 30. Eihän sillä lähde edes sinappikakat irti :(

sama täällä en löydä mistään 4v pojalleni 110-116cm kerhohousuja
no h&m:stä joskus tilannut
mutta nyt kolunnut seppälän/kirpputorit ei mitään
kaikki lindexit,kappalit liian kaukana

Yhteistyössä