Mitä huomenna tekis??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eimitääntekemistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eimitääntekemistä

Vieras
Mä aikasemmin tänne kirjotin kiukkusena ku mies lähti menee kavereittensa kanssa. Sori tunteen purkaus meni hormooneista pää sekasin mikä johtunee siitä että laskettu on jo parin viikon päästä.
Mutta siis mitä me ton esikon kanssa voitais huomenna tehdä? Ikää hällä on 2v ja rahaa jopa käytettävissä jonnin verran.
Mut en keksi mitään tekemistä :ashamed: Jotain täällä turunseudulla mielellään...

Mies lähti vetämään???

ja sulla laskettuun aikaan 2viikkoa?
Mitä hittoa??

ei ole teilläkään kovin häävi elämä ja viel toinen lapsikin piti tuollaiseen soppaan pykätä..

Alkuperäinen kirjoittaja ehotus:
Turun Karibiahan on tosi kiva kylpylä :) Meidän 2v. viihtyi siellä loistavasti.

Täytyy kokeilla jos menis sitte vaikka sinne :) Paljonkos sinne maksokaan taas ku mä en muista...

Muuten ihan yleisesti näin että voiko ylenpalttinen stressi käynnistää synnytyksen? Tai sit mulla vaan on järjetön vainoharha siitä että mua mukamas supistelis sillee ihan vähäsen...

Alkuperäinen kirjoittaja Eimitääntekemistä:
Alkuperäinen kirjoittaja ehotus:
Turun Karibiahan on tosi kiva kylpylä :) Meidän 2v. viihtyi siellä loistavasti.

Täytyy kokeilla jos menis sitte vaikka sinne :) Paljonkos sinne maksokaan taas ku mä en muista...

Muuten ihan yleisesti näin että voiko ylenpalttinen stressi käynnistää synnytyksen? Tai sit mulla vaan on järjetön vainoharha siitä että mua mukamas supistelis sillee ihan vähäsen...

Hmm, en osaa sanoa. Meillä oli semmonen hotellipaketti-systeemi :)

Yhteistyössä