mitä hyvää syötte yksinollessa jos haluatte hemmotella itseänne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
siinäpä se kysymys tulikin.

mä syön sipsiä ja dippiä tai suklaata.

jos jotain itsetehtyä niin makeanhimoon menee toffee, ja suolaisenhimoon toast jossa täytteenä majoneesia, cheddaria, tomaattia, kinkkua ja juustoraastetta.

Näitä itsetehtyjä kaipailisin että sais ohjetta tai vinkkiä mitä muuta vois keksiä. :)

Hyvää sisäfilepihviä ja salaattia punkulla... Yhdelle raaskii pihvin ostaa aina, useemmalle pitää jo suunnitella asiaa...

Tai sitten juustoja ja hedelmiä.
Tai sushia.
Tai mätiä kaikilla härpäkkeillä. :p
Nuo kolme viimestä löytyy kyllä pöydästä muulloinkin kuin yksin ollessa. :whistle:

Fetasalaattia, dippaan porkkanoita tai popkorneja, juon light pommacia, omenaa homejuustolla tai mustapekalla yms.
Syön kyllä noita vaikka mieskin olis paikalla, se juo joskus harvoin pommacia ja syö kyllä popparia dipillä, mutta muut jättää ihan suosiolla mulle.

haloumia :p tykkään suolasesta, en makeesta. Ja nyt kun oon paksuna, tulee jotain kummia mielitekoja, esim eilen en saanu tarpeekseni kaurapuurosta... Se on niin älyttömän hyvää kun laittaa hävettävän ison voisilmän :D kiskon lisää kohta kunhan käyn hakemassa lisää voita...

Alkuperäinen kirjoittaja nammi:
haloumia :p tykkään suolasesta, en makeesta. Ja nyt kun oon paksuna, tulee jotain kummia mielitekoja, esim eilen en saanu tarpeekseni kaurapuurosta... Se on niin älyttömän hyvää kun laittaa hävettävän ison voisilmän :D kiskon lisää kohta kunhan käyn hakemassa lisää voita...

Mä söin kerran pilaantunutta halloumia enkä oo sen jälkeen pystynyt edes ajattelemaan sitä tuntematta puistatuksia. Awk...

Yhteistyössä