Mitä ihimeen rasvaa mä tähän turpaani lotraisin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä puhdistan kasvot (meikit) iltaisin Sensain tuotteilla, aamuisin huuhtaisen hiukan vedellä. Ei atoopikonkaan (itse myös atooppisen ihon omaava) tarvitse välttää täysin vesipesua tai meikkiä, kunhan tuotteet ovat omalle iholle sopivat. Puhtaus on atooppisen ihon hoidossa a ja o. Itselläni iho on sitä huonommassa kunnossa mitä vähemmän sitä hoidan. Meikkipuuteri (hyvälaatuinen) myös suojaa ihoa tuulelta ja säänvaihteluilta.

Mä raavin käteni verille, kun oli niin kuivat, mutta se loppui heti kun aloin syödä Efamol-kapseleita. Suosittelen. Kaveri jolla todella kuiva iho kehui kovasti Dr. Hauschka tuotteita.

Mut on joskus diagnosoitu atoopikoksi, mutta en taida olla pahimmasta päästä. Iho pysyy hyvässä kunnossa, kun en meikkaa enkä edes pese sitä päivittäin. Muutaman kerran viikossa käytän Dr. Hauschkan puhdistustuotteita, ja välipäivinä vaan lisään ulos mennessäni pikkuisen sipaisun Dr. Hauschkan ruusuvoidetta.

Tärkeintä on minunkin mielestäni se, mitä syö ja juo.

Mä puhdistan kasvot (meikit) iltaisin Sensain tuotteilla, aamuisin huuhtaisen hiukan vedellä. Ei atoopikonkaan (itse myös atooppisen ihon omaava) tarvitse välttää täysin vesipesua tai meikkiä, kunhan tuotteet ovat omalle iholle sopivat. Puhtaus on atooppisen ihon hoidossa a ja o. Itselläni iho on sitä huonommassa kunnossa mitä vähemmän sitä hoidan. Meikkipuuteri (hyvälaatuinen) myös suojaa ihoa tuulelta ja säänvaihteluilta.

Mulle on ihan lääkäri suositellut talvisin meikkivoiteen käyttöä just sen takia että se suojaa ihoa. Mutta nyt on vaan ollu niin kuivana kasvojen iho ettei oo iljenny ku kevyesti puuteria sipasta, menee muuten ihan karseen näköseksi..

Suosittelen kokeilemaan Dr. Hauschka tuotteita! Itselläni sama ongelma et ilmojen kylmetessä kasvot kuivavat ja meikkivoide/puuterin käyttö oikeen korostaa hilseilevää ihoa. Nyt kun olen alkanut käyttämään Dr. Hauschkan kosteusvoidetta eipä ole ollut kyseistä ongelmaa enää. Hinta on marketti tavaraa kalliimpaa mutta mielelläni maksan sen kun siitä kerran on apua! Suosittelen!!!

Mulla on käytössä meikkipuuteri sekä kesällä että talvella.

Mä käytin kans kesällä paljo meikkipuuterii mutta nyt ei oo siihenkään pystyny. Iho menee kertakaikkisen kamalan näköseks jos tähän mitää alkaa vetelee.. Täytyy ny toivoo et toi voide auttais, ois ihan kiva saada tuota kasvojen väriäki vähän tasasemmaks, mulle ku tulee ilmojen kylmetessä myös noita kivoja punaisia laikkuja..

Kokeilkaa nyt ihmeessä Suomessa valmistettuja marja Entrich tuotteita. Ne on kaiken lisäksi biologisia, eli nissä ei ole ollenkaan mitään kemikaalia (sopii myös odottaville ja vauvoillekin!!)
Niistä on moni saanut hyvän avun iholleen! Kurkkaa www.marjaentrich.fi

Mä en usko että suurin osa näistä kommentoijista tietää lähellekään mistä ihosta puhut.. Mulla on tooooodella kuiva iho eikä mitkään erisanit tai physiogelit tee mitään. Olit ap jo ostanut physiogelin, toivottavasti sulla auttaa mutta mun iholle se ei riittänyt. Sulle tuntuu olevan ebaysta ostaminen tuttua jotein kokeiles tilata karitevoita (shea butter). Saa toki suomestakin mutta netin kautta se on puoli ilmaista.. En nyt mainosta tätäkään huipputuotteena mutta mulle se on toiminut ok kun mikään ei tunnu riittävän.

Pahimpina aikoina käytän protopicia mutta sitä saa vaan ihotautilääkärin määräyksestä. Se on totaalinen ihmevoide mutta maksaakin törkyisesti.

On saanut myös tuon Ecocert-sertifikaatin ekana Suomessa!! Ainoastaan luonnosta saatavia raaka-aineita
Aitoa luonnonkosmetiikkaa! Suosittelen myös näitä! Käytin myös tytölle näitä, kun hänellä oli vauvana tosi kuiva iho, ei ole enää :)

Mä en usko että suurin osa näistä kommentoijista tietää lähellekään mistä ihosta puhut.. Mulla on tooooodella kuiva iho eikä mitkään erisanit tai physiogelit tee mitään. Olit ap jo ostanut physiogelin, toivottavasti sulla auttaa mutta mun iholle se ei riittänyt. Sulle tuntuu olevan ebaysta ostaminen tuttua jotein kokeiles tilata karitevoita (shea butter). Saa toki suomestakin mutta netin kautta se on puoli ilmaista.. En nyt mainosta tätäkään huipputuotteena mutta mulle se on toiminut ok kun mikään ei tunnu riittävän.

Pahimpina aikoina käytän protopicia mutta sitä saa vaan ihotautilääkärin määräyksestä. Se on totaalinen ihmevoide mutta maksaakin törkyisesti.

Oikeesti jos mä oisin fiksu tän asian kans niin mä menisin suorilta lääkäriin ja saisin reseptit kunnon voiteisiin. Mutta ku en ny millää viiti.. :snotty: Mulla on jo ennestään lantti-ihottuman hoitoon Apolar -nimistä voidetta mikä on keskivahva steroidi. Sitä noihin pahimpiin läiskiin laitan mutta eihän se mikään kasvovoide ole. Alkaa vaan nää meikäläisen ihon kuivuudet olla sitä luokkaa että iholääkärille tässä pitäs mennä.

Tytölle itseasiassa just varasin ajan ihotautilääkärille, se ku on periny näköjää mun onnettoman ihon ja allergiat. Sille on tullu mahaan jotai tosi sitkeetä ihottumaa joka näyttää vähän psorilta tai sit atooppiselta ihottumalta. Jospa sitä samalla sanois et mul on samaa, määrää meille hyvät rasvat :D

Siis oikeesti, ny alkaa lähtee jo järki tän naaman kans! Ihan sama mitä tähän laittaa ni ei muuta ku kuivaa ja kiristää ja hilseilee ja kaikkee. Meikäläisen syys- ja talviajan ihonhoito on kyllä ihan mahdotonta hommaa. Ja tuon hilseilyn lisäksi vielä tulee punasia läiskiäki, näyttää sit suunnattoman kivalta.

Eihän noita voi edes meikkivoiteella peittää, korostuu vaan tuo ihon kuivuus.

Tietäskö ny joku sellasen ihmerasvan (vaikka apteekista) millä mä saisin tän naamani ees jonkinlaiseen kondikseen. Ärsyttää ku turpa on jatkuvasti ihan kuiva ja kirjavankukertava.

Mä käytän Doven Beauty Body Lotionia ja niin on kiristykset ollu historiaa!! Mulla atoopinen iho ja kans kokeillu kaikkea! Nyt sain kaupanpäälle tommosta pikku purkin ja koukkuun jäin! :) Kokeile!

Mä käytän Doven Beauty Body Lotionia ja niin on kiristykset ollu historiaa!! Mulla atoopinen iho ja kans kokeillu kaikkea! Nyt sain kaupanpäälle tommosta pikku purkin ja koukkuun jäin! :) Kokeile!

Dovetki on testattu, ei tapahu mittää.. Tekee sellasen kiillon mulle ainaski että vois naamaa käyttää pimeellä katulamppuna :laugh:

Joo-o, mul on ihan törkeen hankala iho..:kieh:

Dovetki on testattu, ei tapahu mittää.. Tekee sellasen kiillon mulle ainaski että vois naamaa käyttää pimeellä katulamppuna :laugh:

Joo-o, mul on ihan törkeen hankala iho..:kieh:

hmhm, sit en tiiä, mulle ei noi aqualanit auta mitä reseptillä saa monta litraa halvalla. Eikä oikee muutkaan.. Mullaki kiiltää naama mut pistän sitä aina illalla nukkumaan mennessä ja aamulla meikkivoide suojaamaan.. tasottuu muuten meikkikin nätisti ku laittaa sitä alle :D

mä itse pesen kasvot pelkällä vedellä. kerran vikossa vuorisuolalla kuorin ja kosteusvoiteena käytän kookosöljyä. koko vartaloon.en pese ihoa koskaan saippualla. ainoastaan kainalot, varpaat ja alapään sille tarkoitetulla aineella. koko vartalo pesulla käyn noin 3 kertaa viikossa.

iho voi mitä parhaiten! ei kutia, ei kiristä, ei kiillä.

[QUOTE="vieras";22467301]Saisit jo vähän hillitä tota mainostamista. Luulevat pian, että on itse maahantuoja asialla. Epäily omien tuotteiden puffaamisesta ei ole hyvää mainosta.[/QUOTE]

sis mitä ihmettä sä höpiset?..tää on kuule ihan ekakerta kun tänne tästä laitoin. itse kuulin tästä kaverilta ja se oli netistä jostain luomuketjusta löytänyt linkin..

Alkuperäinen kirjoittaja paskat mitää mainosta;22468698:
sis mitä ihmettä sä höpiset?..tää on kuule ihan ekakerta kun tänne tästä laitoin. itse kuulin tästä kaverilta ja se oli netistä jostain luomuketjusta löytänyt linkin..
Täällä olet ennenkin mainostanut ja muilla palstoilla. Sama henkilö olet kuin Uuden Mustan kosmetiikkaketjuihin kirjoittanut.

[QUOTE="vieras";22468750]Täällä olet ennenkin mainostanut ja muilla palstoilla. Sama henkilö olet kuin Uuden Mustan kosmetiikkaketjuihin kirjoittanut.[/QUOTE]

No mitä helvetin väliä sillä on?! Mä pyysin vinkkejä ja niitä halusin ja sain, mikä ongelma sulla oikeen on? Onhan täälä mainostettu jo ties mitä ja kuin montaa tuotetta.

En mä haluu vinkkii tyyliin "Yks rasva on törkeen hyvä mut en mä nyt voi ääneen sitä sanoo.." Ihmeellistä meininkii..

No mitä helvetin väliä sillä on?! Mä pyysin vinkkejä ja niitä halusin ja sain, mikä ongelma sulla oikeen on? Onhan täälä mainostettu jo ties mitä ja kuin montaa tuotetta.

En mä haluu vinkkii tyyliin "Yks rasva on törkeen hyvä mut en mä nyt voi ääneen sitä sanoo.." Ihmeellistä meininkii..
No hei, "mainostaminen" on eri asia, kuin että käy säännöllisesti mainostamassa tiettyä merkkiä erilaisilla palstoilla, niin että vaikuttaa siltä kun olisi oma lehmä ojassa. Siksi ärsyttää, jos kyse onkin jostakin tollosta, joka tahallaan ja tyhmyyttään sabotoi Suomessa uuden merkin mainetta. Ja ihan vinkkinä, jos olisi oma lehmä ojassa, että tuo ei toimi.

Mä olen jo toista vuotta tyytyväisesti käyttänyt seuraavaa reseptiä naamalleni ja toiminut on: aamulla pesu veden kanssa ja kevyt rasvaus, illalla pesu hajusteettomalla puhdistusaineella, pyyhintä vanulapulla jossa on kasvovedettä, jonka jälkeen pyyhin vanulapulla jossa on hajusteetonta vauvaöljyä. Iltaisin naama tietenkin vähän kiiltää öljystä, mutta se on sen väärti kun nyt on tasapainoinen, kosteutettu ja näpytön iho! Päivisin ei naama kiillä rasvasuutta eikä hilseile kuivuutta. Tämä on sopinut minulle. Toivottavasti myös sinulle.

ensinnäkin kosteutusta sisäisesti, eli juo tarpeeksi vettä päivittäin
kosteuttavat naamiot ovat hyviä laita illalla kunnon ihonpuhdistuksen jälkeen (puhdistusemulsio+kasvovesi) naamio kasvoille ja anna olla vaikka yönyli, aamulla puhdistus ja kunnon kosteuttava voide kasvoille, mahdollisesti myös kosteuttava ampulli kosteusvoiteen alle.

Yhteistyössä