Mitä ihmeen oksutautia tää on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Kuopus oksensi lauantai-sunnuntai yön.Sunnuntai päivälläkin vielä oksensi ja paska lensi.Maanantaina ei enää oksentanut,mutta kuumetta oli liki 39.Eilen näytti jo siltä et tauti voitettu ei kuumetta ei oksentamista kunnes iltapäivällä oksensi kerran muuten ei mitään.No nyt taas tänä aamuna on oksentanut kaks kertaa.. :/

no ma oon olin viime vkon tyton kaa samas taudis..tai siis tytto oli!! ei oksui tullu ku ehka kerran paivassa mut ripuli ehka tuli kerran tunnissa...kesti ma-pe ja pe sitte lastenklinikalle ja jouduttii oli siella kaksi paivaa, oli kuivunut ja joutu tiputukseen..etta tarkkaile tilannetta! samassa huoneessa oli 9kk vauva joka oli ollut jo sairaalassa 5 paivaa..

Meillä oli eka korvatulehdus ja siihen meni kuuri. Sitten nousi heti kuurin jälkeen kuume ja piti sitä neljä päivää. Nyt poika yskii kovasti ja välillä yskiessään oksentaa kaikki mahasta pois. =( Mitkähän on oireet keuhkoputken tulehduksessa???

Meillä esikoinen alkoi oksentaa torstain ja perjantain välisenä yönä. Su tais olla oksuton päivä ja sitten kaksostyttö oksensi n. 15 kertaa lyhyen ajan sisällä. Vähän esikoinen myös ripuloi muistaakseni. Niin ja ukko oksensi pe-su aika paljon myös ja maha löysänä. Mieki ehdin vähän oksennella jossain vaiheessa ja nyt sitte kaksostyttö ripuloinu. Mulla vielä öklö olo, mutta ei enää oksennus lentele.

Kaks säästynyt ainakin toistaiseksi meillä vatsataudilta, huh.

meillä oltiin viikko oksennustaudissa ja 2 pienempää viikon sen jälkeen ripulilla.
kuulemma normaalia tämän kevään tautia...
nesteitä meillä juotiin kymmeniä litroja....
pillimehujakin lapsilla meni kymmenittäin.

Yhteistyössä