Mitä ihmettä, haamu testissä vaikka menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24265113]Siis käytkö sä jossain hedelmöityshoidoissa?[/QUOTE]

En, vaan syön hormonilääkettä joka kypsyttää munasoluja koska en ovuloi joka kierrossa. Tai en mä tiedä lasketaanko sekin hedelmöityshoidoksi... Mutta mitään muita toimenpiteitä en ainakaan vielä tarvitse.

[QUOTE="aloittaja";24265141]En, vaan syön hormonilääkettä joka kypsyttää munasoluja koska en ovuloi joka kierrossa. Tai en mä tiedä lasketaanko sekin hedelmöityshoidoksi... Mutta mitään muita toimenpiteitä en ainakaan vielä tarvitse.[/QUOTE]

Aika harva ovuloi joka kierrossa... Normaalisti nainen ovuloi noin 10-12 krt vuodessa, eli ei joka kierto, jännä että sen vuoksi olet hormoonilääkkeet saanut... tietenkin jos ovulaatioita sinulla on todella harvoin.

[QUOTE="vieras";24265175]Aika harva ovuloi joka kierrossa... Normaalisti nainen ovuloi noin 10-12 krt vuodessa, eli ei joka kierto, jännä että sen vuoksi olet hormoonilääkkeet saanut... tietenkin jos ovulaatioita sinulla on todella harvoin.[/QUOTE]

Mulla on pcos ja ovuloin todennäköisesti pari kertaa vuodessa... Kyllä lääkärillä oli ihan hyvä syy määrätä lääkkeet.

[QUOTE="aloittaja";24265206]Mulla on pcos ja ovuloin todennäköisesti pari kertaa vuodessa... Kyllä lääkärillä oli ihan hyvä syy määrätä lääkkeet.[/QUOTE]

Tottakai on syy, mutta hassusti kirjoitit, kun sanoit ettet ovuloi joka kierto, kun kukaan ei taida ovuloida joka kierto...

[QUOTE="aloittaja";24265141]En, vaan syön hormonilääkettä joka kypsyttää munasoluja koska en ovuloi joka kierrossa. Tai en mä tiedä lasketaanko sekin hedelmöityshoidoksi... Mutta mitään muita toimenpiteitä en ainakaan vielä tarvitse.[/QUOTE]

Eli oot käynyt tutkimuksissa? Ota heti yhteyttä sua hoitavaan lääkäriin ja kysy mitä pitää tehdä!

[QUOTE="vieras";24265242]Eli oot käynyt tutkimuksissa? Ota heti yhteyttä sua hoitavaan lääkäriin ja kysy mitä pitää tehdä![/QUOTE]

En voi kun se on lomalla. Elokuussa tulee takaisin. Eli pidän taukoa lääkkeistä ja otan ensi viikolla lääkäriin yhteyttä.

[QUOTE="aloittaja";24264809]No jos nää on mukamenkat niin miksei testi ole näyttänyt plussaa jo aikasemmin?[/QUOTE]

Siksi, että joillain hormonitaso nousee todella hitaasti.
Mun kaverilla oli mukamasmenkat kolmesti, oikeaan aikaan mutta erittäin olemattomat. Ei kertakaikkiaan tajunnut olevansa raskaana ennekuin alkoi kaikkia muita oireita ilmaantua.

Ja testas pariin otteeseen, aina näytti negaa joten ilmanmuuta ajatteli että kroppa reistaa muuten vaan. Verikokeella ja ultralla varmistettiin kun pissatestit ei älähtäneetkään.

[QUOTE="vieras";24265219]Tottakai on syy, mutta hassusti kirjoitit, kun sanoit ettet ovuloi joka kierto, kun kukaan ei taida ovuloida joka kierto...[/QUOTE]

Joo, kukaan ei tosiaan ovuloi jokaisella kierrolla, mutta kuinka tyhmä sun pitää olla, että luulet että lääkäri olisi antanut lääkkeitä vaan sen takia :confused: Eiköhän lääkärillä tosiaan ole ihan syy määrätä aloittajalle lääkkeet ja on varmasti tullut esille, että hänellä on ovulaatio normaalia harvemmin..

Aloittajaa kehotan minäkin ottamaan yhteyttä lääkäriin, jossa tilanne varmistetaan! Tsemppiä, toivottavasti kyseessä on normaali raskaus :hug:

[QUOTE="aloittaja";24265257]En voi kun se on lomalla. Elokuussa tulee takaisin. Eli pidän taukoa lääkkeistä ja otan ensi viikolla lääkäriin yhteyttä.[/QUOTE]

No on siellä hoitaja paikalla varmaan. Kävitkö lapsettomuuspolilla vai tk:ssa?

Yhteistyössä