Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:Munkin pitäis soittaa hobbarin asiakaspalveluun, kun laitoin sinne takuukorjaukseen meidän sauvasekottimen elokuussa, enkä oo vieläkään saanu sitä takas :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin siis tämä 10? lasku tuli nyt sen muistutuksen jälkeen! Ja olen maksanut todellakin sen laskun jo ennen sitä muistutusta..että mikä ihme tämä 10? nyt oikein on!
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Eli muikkari ja tämä 10 e:n muikkarimaksu tuli erikseen?
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
jep. tämä 10? tuli tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Tuossa melkein kuukausi väliä.Mikä siinä 10e:n laskussa on päiväyksenä?
Mutta eihän sun tarvitse maksaa tuota myöhästymismaksua kun ehdit laskun sitä ennen maksamaan.Tämähän lukee yleensä laskussa.
Jos maksusi on jo matkalla,on tämä muistutus aiheeton tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Mutta eihän sun tarvitse maksaa tuota myöhästymismaksua kun ehdit laskun sitä ennen maksamaan.Tämähän lukee yleensä laskussa.
Kaivoin vanhan muistutusmaksuni esiin ja siellä luki näin: Mikäli olet maksanut alkuperäisen laskun ennen tämän kirjeen päiväystä, tämä huomautus on aiheeton.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Kaivoin vanhan muistutusmaksuni esiin ja siellä luki näin: Mikäli olet maksanut alkuperäisen laskun ennen tämän kirjeen päiväystä, tämä huomautus on aiheeton.
Aivan,kannattaisi katsoa sen muistutuksen päivämäärä.Ja silti ehkä vielä soittaa.Jos soitto nyt onnistuu..
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Niin kun maksoin sen erän jo 15.1. Ja nyt vasta tuli tämä 10? lasku! Silläpä en tätä oikein nyt ymmärrä. Ja se muistuts tuli sillon samana päivänä kun maksoin, mutta näin sen muistutuksen vasta kun olin jo maksanut erän.
Aivan,kannattaisi katsoa sen muistutuksen päivämäärä.Ja silti ehkä vielä soittaa.Jos soitto nyt onnistuu..
Eikös ap maksanut laskun samana päivänä kuin sai muistutuksen, jolloin muistutus on varmaankin päivätty aikaisemmin, joten silloin kai joutuu maksamaan.