Ä
äiti kolmelle
Vieras
Kirjoitin tänne joku aika sitten, että olin 2 vuotta sitten peruuttanut Kauneus ja terveys-lehden kestotilauksen. No minulle tuli lehdestä pari viikkoa sitten lasku (99 eyroa) ja tilausvahvistus. Soitin tilaajapalveluun ja kävi ilmi, että minulle oli koko ajan tullut kyseinen lehti! vanhaan osoitteeseen, joka minulle tulleessa laskussakin oli. Ilmeisesti mieheni oli vuosi sitten maksanut joulukiireessä (pvm 23,12,08) kestotilauslaskun minulta kysymättä ja asiaa sen enempää huomioimatta. Minähän en edes osannut koko lehteä kaivata, koska olin koko tilauksen peruuttanut jo aikoja sitten. Eli siksi tuo lehti on sitten A-lehdestä postitettu vanhaan osoitteeseen. No nyt se on peruutettu siis uudelleen.
Mutta mutta. Nyt tuli lasku Trendi-lehdestä (Forma Publishing group). Tässä lukee kestotilauksesi uusi jakso on alkanut!!!!!! Olen myös tämän lehden peruuttanut jo aikoja sitten. Ja myös tässä laskussa on tuo yli 2-vuotta vanha osoite. Eli siis arvaammeko, että kun maanantaina soitan tilaajapalveluun, saan saman vastauksen "lehti on mennyt koko ajan vanhaan osoitteeseen".
Tekeekö joku kiusaa? Missä lehdet ovat? Minä en niitä ole saanut!!!!!!!! Kun olen ne aikoinani perunut, niiden tulo on myös lakannut. Eli en ole edes voinut kuvitella, että olen näiden lehtien kestotilaaja. Ovatko ne vanhan asuntoni uudella omistajalla vai postissa jossain? Mistä lähden asiaa selvittämään?
Mutta mutta. Nyt tuli lasku Trendi-lehdestä (Forma Publishing group). Tässä lukee kestotilauksesi uusi jakso on alkanut!!!!!! Olen myös tämän lehden peruuttanut jo aikoja sitten. Ja myös tässä laskussa on tuo yli 2-vuotta vanha osoite. Eli siis arvaammeko, että kun maanantaina soitan tilaajapalveluun, saan saman vastauksen "lehti on mennyt koko ajan vanhaan osoitteeseen".
Tekeekö joku kiusaa? Missä lehdet ovat? Minä en niitä ole saanut!!!!!!!! Kun olen ne aikoinani perunut, niiden tulo on myös lakannut. Eli en ole edes voinut kuvitella, että olen näiden lehtien kestotilaaja. Ovatko ne vanhan asuntoni uudella omistajalla vai postissa jossain? Mistä lähden asiaa selvittämään?