Mitä ihmettä???? Lehtitilauksista????Tekeekö joku kiusaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti kolmelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti kolmelle

Vieras
Kirjoitin tänne joku aika sitten, että olin 2 vuotta sitten peruuttanut Kauneus ja terveys-lehden kestotilauksen. No minulle tuli lehdestä pari viikkoa sitten lasku (99 eyroa) ja tilausvahvistus. Soitin tilaajapalveluun ja kävi ilmi, että minulle oli koko ajan tullut kyseinen lehti! vanhaan osoitteeseen, joka minulle tulleessa laskussakin oli. Ilmeisesti mieheni oli vuosi sitten maksanut joulukiireessä (pvm 23,12,08) kestotilauslaskun minulta kysymättä ja asiaa sen enempää huomioimatta. Minähän en edes osannut koko lehteä kaivata, koska olin koko tilauksen peruuttanut jo aikoja sitten. Eli siksi tuo lehti on sitten A-lehdestä postitettu vanhaan osoitteeseen. No nyt se on peruutettu siis uudelleen.

Mutta mutta. Nyt tuli lasku Trendi-lehdestä (Forma Publishing group). Tässä lukee kestotilauksesi uusi jakso on alkanut!!!!!! Olen myös tämän lehden peruuttanut jo aikoja sitten. Ja myös tässä laskussa on tuo yli 2-vuotta vanha osoite. Eli siis arvaammeko, että kun maanantaina soitan tilaajapalveluun, saan saman vastauksen "lehti on mennyt koko ajan vanhaan osoitteeseen".

Tekeekö joku kiusaa? Missä lehdet ovat? Minä en niitä ole saanut!!!!!!!! Kun olen ne aikoinani perunut, niiden tulo on myös lakannut. Eli en ole edes voinut kuvitella, että olen näiden lehtien kestotilaaja. Ovatko ne vanhan asuntoni uudella omistajalla vai postissa jossain? Mistä lähden asiaa selvittämään?

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
onko joku voinu tilata sun nimellä?

Olisko se mahdollista? Ja sitten ne menis kuitenki sinne vanhaan osoitteeseen, jossa kyllä asuu rikas vanha harppu kahden teinityttären kanssa. Ja asuttiin kuitenkin vielä siellä kun peruin ainakin ton Kauneuden ja terveyden.

Onko postilla joku palvelu josta vois selvittää miten laskut löytää oikeaan osoitteeseen, mut lehdet ei???? Jos ois tullu mulle yksikin lehti, olisin heti ihmetellyt ja alkanut asiaa selvittämään.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
tuo on aina "jännä" juttu että laskut kyllä löytävät oikeaan osoitteeseen.. :)

Tota mä oon kans miettiny että miten ne laskut aina löytää perille mutta tilattu tavara ei välttämättä :D

Joo mullakin on joskus tullu joku lehti väärään osotteeseen, eipä sieltä aspasta paljon muuta sanottu kun että se on menny sinne mutta peruttivat tilauksen sen soiton jälkeen.

Todennäköisesti ovat menneet sinne vanhaan osoitteeseen ja saajat siellä ovat tyytyväisenä lukeneet lehtiäsi ja naureskelleet, että saavat ne ilmaiseksi. Jos eivät ole jopa niitä nimissäsi sinne tilanneet.

No kerronpa miten minulle kävi.... Ei liity lehtitilauksiin, mutta erikoista kuitenkin.

Sain pari viikkoa sitten viestini puhelimeeni operaattorilta, että ellen maksa laskua yhteys katkaistaan. Soitin sitten ihmeissäni ja ihmettelin kun en ole saanut edes muistutuslaskua. Ilmeni, että minulla oli rästissä 4 laskua, joista 2 oli lähtenyt jo perintäuhkaus.

Olin erittäin ihmeissäni. Ja siinä jutellessa selvisi, että operaattori oli muuttanut osoitetietoni.... Ei siinä mitään, mutta osoitteena sattui olemaan vanha asuntoni, josta olin muuttanut pois 6,5 VUOTTA sitten.
Väittivät, että osoitteenmuutos oli tullut väestörekisteriltä... Vaan kun väestörekisterissä on kuitenkin tämä oikea osoite...

" Innolla " odotan mitä kaikkea tämä vielä tuokaan eteeni....

Joten sinulle ap, kaikki lienee mahdollista.

minulle posti on kääntänyt jo kaksi vuotta toiseen kaupunkiin menevän osoitteellisen mainospostin. en niitä mainoksia kaipaa enkä ole lähettäjille antanut uutta osoitettani. mutta posti kääntää sinnikkäästi |O

No mien toimisitte? Kenelle valittaisitte? SElvää on etten ikinä enää tilaa yhtään lehteä A-lehdiltä, enkä Formalta. Näin vaikea niistä on päästä eroon!!!!!!!!! En suosittele muillekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mien toimisitte? Kenelle valittaisitte? SElvää on etten ikinä enää tilaa yhtään lehteä A-lehdiltä, enkä Formalta. Näin vaikea niistä on päästä eroon!!!!!!!!! En suosittele muillekaan.

Otat yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa ja kysyt, miten tuo tilaus on tehty, kun itse et sitä ole tehnyt ja vielä vanhaan osoitteeseen. Kerrot myös, ettet ole niitä lehtiä saanut. Ja ihmettelet kovasti saamiasi laskuja.

Anteeksi, ap!! Viestini oli tarkoitettu nimimerkille "Eräs", epähuomiossa jäi mainitsematta. Hän siis kertoi kokemuksensa puhelinoperaattorin kanssa.

Ja sinä ap, ole tiukkana ja vaadi hyvitystä siitä miehesi maksamasta laskusta, jos kerran et itse ole lehtiä saanut. Yleensä suostuvat jotenkin korvaamaan, jos oikein rähjää..

Lehtitilauksista on vaikea päästä eroon. Netin kautta voi mukamas tehdä peruutuksen, mutta se on turhaa, sillä lehti jatkaa tulemistaan. Ja laskut myös. Puhelimitse voi koittaa jonottaa asiakaspalveluun, mutta sekään ei vielä takaa, että lehti lakkaa tulemasta.

Jos lehti ei ole tullut sun nykyiseen osoitteeseesi, soitat sinne asiakaspalveluun ja sanot, että et maksa laskua, koska et ole tilannut etkä edes saanut koko lehteä.

Täytyy varmaan soittaa uudelleen vielä sinne A-lehteenkin ja kysyä tuota merkintää peruutuksesta. Ja että kuinka voi olla mahdollista jos siellä ei merkintää ole. Tuo kiusanteko vain tuli miehen kanssa mieleen kun kyseessä eri yhtiöt. Että aikamoinen sattuma että kummassakin on käynyt samoin. Peruutuksista olen varma. Varsinkin tuo Kauneus ja terveys-lehden peruutus vaati useamman soiton. Mutta sain kuin sainkin sen viimein tehtyä (tai niin kuvittelin). Eikä lehteä sitten enää tullutkaan. Pian muutmme uuteen asuntoon, ja unohdin jo koko jutun. Trendi sen sijann muistaakseni hetken tuli tänne uuteenkin kotiin ennen kuin peruutin sen melkein kaksi vuotta sitten.

Yhteistyössä