Mitä ihmettä mä puen huomenna päälleni!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Puuhamaan reissu edessä lämmintä luvattu 26.
Mä en omista yksiäkään shortseja enkä capreja.
Lyhyen hameen kans voi olla aavistuksen ongelmallista tuon taaperon kans mennä jossain liukumäessä tms enkä tiä onko pitkähame yhtään sen kätevämpi.
Farkuilla paahtuu...et se oon sit varmaan minä joka huitelee huomenna alasti puuhamaassa :D

oliskos jotain kangashousuja jotka voisi vaikka rullata capreiksi tai sitten leikkaat yksistä farkuista lahkeet lyhkäseksi. Mitä sulla on sit normaalisti näillä keleillä päällä vaikka pihalla

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Sä tietty äkkiä ommella hurautat itsellesi jonkun pitkän hameen!

emmä ny enää ehdi mitä ompeleen, kieltämättä mielessä kävi tuunata farkkushortsit, mutta on noita päälle mahtuvia farkkuja sen verran vähä et en sitten alkanut tuhoon niitä...
On mulla muutama pitkä hame jo kaapissa mut kumminki onnistun jossai rappusissa stuu helman päälle ja kompuroimaan itteni sieltä alas tai jotain muuta yhtä fiksua :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
jos ei oo sortseja niin jalat voi olla aika kalpeat. pistä legginsit :D

Mulla on tasan yhdet legginssit, ja en osaa niitä pitää ku semmosien kenkien kans et ei näy että ne on legginssit...sit tulee jaloille kuuma jollei voi laittaa kevyitä kenkiä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suosittelen pukemaan bikinit ja paljon aurinkorasvaa! Ympärille iso huivi kurveja peittelemään silloin kun puuhailette muuta kuin uitte.

niin jos laittas bikinit ja siihen päälle mekon tai hameen nii ei ehkä oo niin pöljä.
Mut mulla on toppimainen se yläosa, mitä mä siihen päälle pistän?

minulla on aina vain tämä yksi lookki helteellä. ne farkut ja sitten toppi ja paitapusero auki.
paitapusero voi olla vaikkapa vitivalkoinen.

tai pelkkä vilpoinen paitapusero.
jos ei hametta löydy siihen hätään. joita kyllä löytyy, mutta tuppaavat jäävän kaappiin mulla.
vilpoinen farkkumekko olisi kyllä kiva. ei ole valmiina näkynyt sellaista kivaa missään, itsekin funtsinut tuota vaihtoehtoa. Siihen käy aika monet kengätkin, rennot.

Kuumimmat

Yhteistyössä