P
"pelottaa"
Vieras
Elikkäs tilanne on tämä mulla on 1v lapsi jonka oikea isä ei ole elämässämme. Tapasin nykyisen mieheni raskauden alussa ja meille on tulossa yhteinen lapsi. Olemme vähän aikaa sitten muuttaneet yhteen, muuton jälkeen hän on alkanut mollaamaan minua äitinä, olen hänen mielestään laiska enkä hoida lasta. Tämä ei ole totta koska olen todella paljon kahden lapsen kanssa. Hän on kerran aikaisemmin humalassa töninyt minua ja nostanut riveleistä, kun meillä oli riitaa. Ajattelin silloin ettei se enää toistuisi, eikä olekkaan sen jälkeen kiinni käynyt. Mutta tänään tuli humalassa kotiin ja kävi nukkumaan keittiön lattialle, lapsi tietysti oli ihmeissään ja meni kiipeilemään hänen päälleen, kerran mies ärähti hänelle minä otin lapsen heti pois ja kysyin että tätäkö meidän elämä tulee olemaan, että lapset kiipelevät sammuneen isän päällä. Hän pomppasi ylös ja alkoi huutaa että voin painua vittuun, että minähän se laiska olen ja hän hoitaa lapsen. Menin heti vessaan lapsen kanssa kunnes hän löysi tiensä makkariin nukkumaan. Nyt lapsikin on nukkumassa, mutta varmasti on ihmeissään koska ei ole koskaan nähnyt mistä tälläisenä, vaikka onkin vasta vuoden. Mä oikeesti pelkään että hänestä tulee väkivaltainen kun on humalassa, en halua lapsille sitä että isä pyörii täällä humalassa ja ärisee äidille tai lapsille! Mitä ihmettä mun pitäis tehdä, en uskalla lähteä koska toinenkin lapsi on tulossa ja olisin ihan yksin kahden pienen kanssa.