Mitä ihmettä mä teen väärin tän huutiksen ilmoituksen kanssa?! Argh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja supertollo :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

supertollo :(

Vieras
Olen siis laittamassa ilmoitusta Huutikseen ja lisäsin juuri kuvat Aijaan kautta. No, ensinnäkin mä en tajua miten ne saisi näkymään ne kuvat suoraan ilmoituksessa mutta sen suhteen luovutin ja laitoin vaan ne linkit. Mutta sitten kun sen linkin avaa niin se menee kyllä Aijaan sivuille mutta ilmoittaa että kuva on poistettu. Hitto. Voisiko joku jeesata? Ja kaikkein mieluiten tarvitsisin apua siihen ihan alkuperäiseen ongelmaan että ne kuvat NÄKYIS suoraan ilmoituksessa ...;)

Mä laitan sen pääkuvan ihan vaan omalta koneelta suoraan. Siis klikkaa sitä "selaa" ja sitten etsit kuvan omalta koneeltasi ja valitset sen ja klikkaat "avaa".

Kuvaukseen sitten liitän kuvat aijaan kautta:
- lataa kuva aijaahan
- kopioi ylin osoite (html)
- klikkaa osoitin huutiksen kohdekuvaukseen haluamaasi kohtaan ja paina yläpuolelta "muokkaa html" -> teksti menee hassun näköiseksi
- liitä kopioimasi kuvan aijaa-osoite ja klikkaa "muokkaa html"
-> tekstin pitäisi muuttua normaaliksi ja kuvan näkyä

[QUOTE="sari";24610439]Mä laitan sen pääkuvan ihan vaan omalta koneelta suoraan. Siis klikkaa sitä "selaa" ja sitten etsit kuvan omalta koneeltasi ja valitset sen ja klikkaat "avaa".

Kuvaukseen sitten liitän kuvat aijaan kautta:
- lataa kuva aijaahan
- kopioi ylin osoite (html)
- klikkaa osoitin huutiksen kohdekuvaukseen haluamaasi kohtaan ja paina yläpuolelta "muokkaa html" -> teksti menee hassun näköiseksi
- liitä kopioimasi kuvan aijaa-osoite ja klikkaa "muokkaa html"
-> tekstin pitäisi muuttua normaaliksi ja kuvan näkyä[/QUOTE]

Hahaa!! Nyt onnistu, olin autuaasti jättänyt välinn tämän muokkaa html-osuuden...

Kiitos :)

kaikista helpoin juttu on se kun kopioit aijaasta sen ensimmäisen linkin ja laitat sen huutiksen tekstikenttään ja sittten vaikkei kuva näykkää nii teet jutun loppuu meet esikatseluun ja kun kuvat ei näy palaat takaisin ja TADAA ne näkyy :) toimii usko pois :)

Käytän suosiolla huutisselainta. En ikinä muista et mikä niistä pitää valita. Yksinkertasempaa on siis ottaa suoraan omalta koneelta eikä tartte käyttää mitään välikäsiä ja liitellä mitään.

kaikista helpoin juttu on se kun kopioit aijaasta sen ensimmäisen linkin ja laitat sen huutiksen tekstikenttään ja sittten vaikkei kuva näykkää nii teet jutun loppuu meet esikatseluun ja kun kuvat ei näy palaat takaisin ja TADAA ne näkyy :) toimii usko pois :)

Yhteistyössä