Mitä ihmettä, miksi en pysty

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Kirjoittamaan lumialla tuonne kerhon puolelle ? Saan kyllä näppäimistön esille, se häviää saman tien,ettei ehdi kirjoittamaan mitään.
 
No, en olisi haukkunut, kun en ehtinyt ees yhtään kirjainta naputella.Liekkö sitten jossain asetuksissa vika.Olisko ketään lumia asiantuntijaa paikalla?
 
Viimeksi muokattu:
Plääh, välillä tuntuu toimivan ja välillä ei.Enkä edelleenkään pysty kirjoittamaan kerhojen puolella.Pikavastaus
 

Yhteistyössä