Mitä ihmettä mun elimistössä tapahtuu??Veikkauksia?KP 30/24-26..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmejuttu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmejuttu!

Vieras
Kierto ollut max. 27 päivää jo vuosien ajan, nykyisin useimmiten vain 24-25 päivää, kuten edellinenkin kierto.

No nyt kp 20 oli seksiä ilman ehkäisyä. Ajattelin, että ovulaatio on jo mennyt, kun jotain ovisoireita oli viikkoa ennen tuotakin. Tuosta ainoasta kerrasta on nyt siis tänään 10 päivää.

Kuukautiskipuja ollut 3-4pv, ilman kuukautisia. Eilen ja toissapäivänä syömäni ruoka alkoi etoa. Tänään aamulla kramppasi PAHASTI ja pyyhkiessä tuli hieman rusehtavaa/vaaleanpunaista vuotoa ja vuoto loppui kuin seinään, menkat ei alkaneetkaan!! MUTTa eilen testi negatiivinen päiväpissasta!!

Mistä voi olla kyse?? Ei kai kp 20 voi tulla raskaaksi kun normaalisti on niin lyhyt kierto?

Ekaks: raskaustesti tehdään AAMUpissasta.

Mutta mulla on melkein sama tilanne. Mutta menkat on myöhässä paljon reilummin. Nyt on kp54/35. Huomenna on aika gynelle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ekaks: raskaustesti tehdään AAMUpissasta.

Mutta mulla on melkein sama tilanne. Mutta menkat on myöhässä paljon reilummin. Nyt on kp54/35. Huomenna on aika gynelle.

Mä en ole koskaan tehnyt raskaustestiä aamupissasta, aina silti toiminut. Tiedän kyllä että sitä suositellaan.

Raskaustestin voi tehdä mistä vaan pissasta, kunhan sitä on pidätetty se muutama tunti. Jos ei menkat ala, kannattaa tehdä testi uudestaan muutaman päivän kuluttua.

Ovulaatio-oireista huolimatta joskus käy niin että munasolu ei irtoakkaan joten ovulaatio siirtyy ja kierto venyy vähän tai tulee ns. anovulatorinen kierto, ilman ovista ja menkkojen tulokin venyy pitkäksi. Ihan normaalia.
Tuo pieni vuoto voi olla mitä vaan ovulaatiovuodosta kiinnittymisvuotoon tai menkkojen alkuun.
Venaile muutama päivä ja jos ei vuotoa niin uusi testi.

aamulla hcg määrä on runsain koko vuorokautena. Jos on menkat vain vähän myöhässä, tai testaa aikaisessa vaiheessa, tulee testi tehdä aamulla. Useampana päivänä saattaa näyttää negaa jos tehdään päiväpissasta. Mutta säästää omia hermojaan kun ostaa uuden ja tekasee sen huomen aamulla.

No jos et oo ovista tikutellu niin sehän voi ihan hyvin olla myöhässä, joten tosiaankin voi olla et on tärppi käyny...Ei muutakun ootat muutaman päivän ja uutta testiä kehiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nojo:
aamulla hcg määrä on runsain koko vuorokautena. Jos on menkat vain vähän myöhässä, tai testaa aikaisessa vaiheessa, tulee testi tehdä aamulla. Useampana päivänä saattaa näyttää negaa jos tehdään päiväpissasta. Mutta säästää omia hermojaan kun ostaa uuden ja tekasee sen huomen aamulla.

Mulla näytti positiivista kyllä muutama päivää ennen menkkoja päiväpissasta. Ja oikeestaan seuraavan ja sitä seuraavan aamupissoista otetuissa testeissä viiva oli haaleampi kuin päiväpissasta. Tiedä sitten johtuiko siitä, että ramppasin öisin useita kertoja pissalla.

minä olen aina saanut negoja päivällä testatuissa. Tiedä häntä mistä johtuu vaikka pidätellyt olen todella kauan pissaamista enkä ole juonut nesteitä. Aamuisin saanut positiivisia tuloksia. Siis nyt kolmessa viime raskaudessa.

Tää on niin yksilöllistä! Jokaisen kroppa toimii eri tavalla ja hcg erittyy eri tavalla! Älkää yleistäkö mitään!

Kyllä voi ovulaation ajankohta on vaihdella ja aika paljonkin :D Itselläni kierto normaalisti 33-35pv, mutta ovulaatio on ollut miten sattuu. Esikoisesta tärpääsi kun ovulaatio oli kp 25-26, toisesta ovulaatio on ollut kp 14 ja tästä kolmannesta kierto venähti oikein kunnolla, ovis oli ollut vasta kp 45-46, kp 60 sain vasta plussan.

Yhteistyössä