H
huh
Vieras
Siis eikö siel ole baarit auki kun 00.00 asti
Meillä on 21.30 lähtö huomenna ja aukioloajoista en löydä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Siis menettekö Tallinnaan? Eikö se ole jo perillä sitten?
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Myydään kansi paikkoja jota ei todellisuudessa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:ei tuo XPRS olekkaan mikään ns. risteilyalus, vaan enempi suunniteltu reittiliikenteeseen...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Kui ni?
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Kui ni?
Oltiin siellä kesällä... eihän siellä ollu niitä kansi paikkoja jota joskus noissa on.
Istuttiin sitten jossain ravintolan/kahvilan pöydissä.
Laput pöydissä oli että etuoikeus paikkoihin ruokailijoilla/kahvilan asiakkailla.
Ja siis todellakin sen ymmärsin kyllä.
Mut ainoot "istumapaikat" sille matkalle olis ollu käytävillä ja rappusissa.
Ja niiden tavaroiden kanssa mitä meilläkii oli niin ei ihan viittiny siellä laivassa kovinkaan liikuskella saati sitten niissä liikkeissä siellä.
Niin ja infossa sitten oli lappu että 25? maksais hytti.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Kui ni?
Oltiin siellä kesällä... eihän siellä ollu niitä kansi paikkoja jota joskus noissa on.
Istuttiin sitten jossain ravintolan/kahvilan pöydissä.
Laput pöydissä oli että etuoikeus paikkoihin ruokailijoilla/kahvilan asiakkailla.
Ja siis todellakin sen ymmärsin kyllä.
Mut ainoot "istumapaikat" sille matkalle olis ollu käytävillä ja rappusissa.
Ja niiden tavaroiden kanssa mitä meilläkii oli niin ei ihan viittiny siellä laivassa kovinkaan liikuskella saati sitten niissä liikkeissä siellä.
Niin ja infossa sitten oli lappu että 25? maksais hytti.
meillä on hytti! 22e maksoi. la 21.30 lähtö ja takas 10.30 su.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Siis kansipaikka tarkoittaa että sulla ei ole hyttiä. Ei siellä kannella mitään ostettuja paikkoja ole, istut sinne missä tilaa on.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Siis kansipaikka tarkoittaa että sulla ei ole hyttiä. Ei siellä kannella mitään ostettuja paikkoja ole, istut sinne missä tilaa on.
Mä olin sanomassa samaa, eli sitä että kansipaikka = oikeus matkustaa laivalla. Ei siellä mitään omia jakkaroita jokaiselle ole.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Siis tosta en tiedä mutta se laiva on ihan pyllystä.
Mä olin sanomassa samaa, eli sitä että kansipaikka = oikeus matkustaa laivalla. Ei siellä mitään omia jakkaroita jokaiselle ole.